Odpowiadasz na:

przestali dbać o klienta

Jestem klientką tej restauracji od bardzo dawna. Od pewnego czasu bywam głównie w nowym lokalu. Wcześniej mogłam narzekać na brak możliwości płatności kartą czy też na ciasnotę, nigdy na jakość... rozwiń

Jestem klientką tej restauracji od bardzo dawna. Od pewnego czasu bywam głównie w nowym lokalu. Wcześniej mogłam narzekać na brak możliwości płatności kartą czy też na ciasnotę, nigdy na jakość potraw czy poziom obsługi. Od pewnego czasu mogę płacić kartą ale reszta bardzo obniżyła poziom. Kilka razy zdarzyło się, że podano mi dania których nie zamawiałam, pomimo pomyłki obsługi musiałam zapłacić więcej jeżeli były to pozycje droższe od zamawianych. Parę razy zapomniano co zamawiałam. Szczytem braku profesjonalizmu była sytuacja, gdy szefowa organizowała jakąś imprezę i w tej sytuacji nie był ważny komfort klientów. Dania były przynoszone w dziwnej konfiguracji, i nikt z obsługi nie mógł wystawić faktury, jedynie szefowa, która zajęta była lansem. Wg mnie brak dbałości o klienta widać również w tym że od lat nie zmieniło się menu. Cenią się całkiem nieźle niewiele dając w zamian. Szkoda, że tak się dzieje, ponieważ bardzo lubiłam to miejsce.

zobacz wątek
10 lat temu
~BaDu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry