Odpowiadasz na:

Nieporozumienie

Jestem osobą w sile wieku, korzystałam w życiu z usług wielu firm dostarczających programy telewizyjne, ale po raz pierwszy spotkałam się z taką wadliwością i brakiem profesjonalizmu, z totalnym... rozwiń

Jestem osobą w sile wieku, korzystałam w życiu z usług wielu firm dostarczających programy telewizyjne, ale po raz pierwszy spotkałam się z taką wadliwością i brakiem profesjonalizmu, z totalnym lekceważeniem klienta. Kupując nowe mieszkanie „skazano” mnie na wyłączne usługi tej firmy. Od blisko 3 lat borykam się z ciągłymi brakami w dostępie różnych kanałów, a przez blisko półtora roku walczyłam o wymianę karty telewizji cyfrowej na nieuszkodzoną, pisując dziesiątki pism, na które nikt nie odpowiadał. Po prawdzie - czasem sporadycznie przyszła odpowiedź - ale nie na temat. Pracownicy Biall Net posunęli się nawet do tego, by wymusić na mnie opłatę za reklamacyjną wizytę, tak bym więcej nie zgłaszała usterek. Po prostu dopisali sobie do rachunku jakąś kwotę i albo zapłacę albo wyłączą mi odbiór Na marginesie parę miesięcy później wymieniono mi uszkodzona kartę, ale wyłudzonych pieniędzy nikt oddał. Natomiast regularnie pobierali pieniądze za niedostarczoną i/lub wadliwa usługę. Tak działa ta firma. Radzę każdemu, kto ma wybór - uciekać jak najdalej !!

zobacz wątek
10 lat temu
~Alina Lasota

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry