Odpowiadasz na:

zero kontaktu z Klientem

Chcąc dokonać zakupu on-line coś się skaszaniło w trakcie i miejsce, które chciałam wykupić widnieją jako zajęte, a transakcji dokończyć nie mogę, efekt- biletów nie mam. Kilkadziesiąt moich... rozwiń

Chcąc dokonać zakupu on-line coś się skaszaniło w trakcie i miejsce, które chciałam wykupić widnieją jako zajęte, a transakcji dokończyć nie mogę, efekt- biletów nie mam. Kilkadziesiąt moich telefonów do kina zostało przez nich odrzuconych. Masakra. To tyle w sprawie obsługi.
Jeśli chodzi o repertuar to ok, nowości nie wiem-nie znam się. Ceny - drogo. Jeszcze masakra z ilością reklam, zwłaszcza na seansach dla dzieci. 20-30 minut reklam to mega przesada, zgłaszałam to im w kinie, pisałam już w tej sprawie opinie na trojmiescie, widzę, że wiele ludzi o tym pisze, ale zero odzewu ze strony kina.

zobacz wątek
10 lat temu
~kropka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry