Odpowiadasz na:

Słuchawki marki Pionieer .Uszkodzenie mechaniczne według serwisu.

Nie polecam serwisu jak również marki Pioneer obecnie jeżeli chodzi o słuchawki.Serwis wmawia że to klient zepsuł i rzekomo ma serwisanta byłego dj który rozciągał słuchawki za mocno i pękły... rozwiń

Nie polecam serwisu jak również marki Pioneer obecnie jeżeli chodzi o słuchawki.Serwis wmawia że to klient zepsuł i rzekomo ma serwisanta byłego dj który rozciągał słuchawki za mocno i pękły .Według menadżera sklepu zrobiłem to samo bo jak twierdzi wszyscy tak robią.Oczywiście menadżer jest tutaj jasnowidzem i jak twierdzi w opini którą wydał nastapiło zmęczenie materiału w miejscu pęknięcia pałąka.Nie ma tutaj znaczenia dla niego że po czterech miesiącach słuchawki nie powinny się zepsuć.No i koszt naprawy. Telefonicznie poinformował mnie Pan menadżer że to będzie za same części 900 pln plus robocizna.Słuchawki nowe kosztują na rynku niecałe 700 pln Oczywiście sprawa zgłoszona do rzecznika itd.Przykre jest że na takich poważnych stanowiskach są tak bardzo niekompetentni pracownicy którzy psują wizerunek innych firm.Nie polecam nikomu.ŻENADA.

zobacz wątek
7 lat temu
~Ryś DARIUSZ

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry