Odpowiadasz na:

Rozczarowanie

Korzystałam z Body Chiefa czterokrotnie; raz przez 4 dni, raz przez 5 dni i dwa razy po tygodniu, więc wyrobiłam już sobie jakieś zdanie i to dość niepochlebne. Najsłabszą ocenę wystawiłam... rozwiń

Korzystałam z Body Chiefa czterokrotnie; raz przez 4 dni, raz przez 5 dni i dwa razy po tygodniu, więc wyrobiłam już sobie jakieś zdanie i to dość niepochlebne. Najsłabszą ocenę wystawiłam obsłudze- która nie reaguje na reklamacje, na maile nie odpisuje, a kierowca na zwróconą mu uwagę, że spóźnił się pół godziny wzrusza ramionami zdziwiony- czyżby? W przeciągu tych w sumie 21 dni (dwa dni jeszcze przede mną) kierowca raz obudził mnie o 4 rano, mimo iż godziny dostawy podane zostały 5-6 łącznie z kodem do domofonu i informacją, aby nie dzwonić tylko zostawić pod drzwiami. Cztery razy był spóźniony (z czego raz- z przyczyn losowych i zostałam o tym poinformowana). Komentarz na f-b został skasowany w przeciągu kilku minut. Samo jedzenie- jest ... różne, bywają rzeczy smaczne i bardzo smaczne, a bywają takie, które je się bo się jest głodnym, ale nie mają one ani wyglądu, ani smaku. Kaloryczność nie do końca odpowiada opisom na pudełkach. Na plus trzeba oddać, że są estetycznie zapakowane, lekkie, wygodne do przewożenia. Trzykrotne spóźnienie do pracy z powodu opóźnionej dostawy bez słowa przeproszenia, propozycji rekompensaty, bez jakiejkolwiek reakcji przesądza sprawę

zobacz wątek
7 lat temu
~rozczarowana

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry