Odpowiadasz na:

porażka

ten serwis to jakaś porażka, omijajcie go szerokom łukiem. W grudniu tuż przed świętami mąż oddał telefon do naprawy: wymiana wyświetlacza i zepsute wifi. Serwisant twierdził, że na drugi dzień... rozwiń

ten serwis to jakaś porażka, omijajcie go szerokom łukiem. W grudniu tuż przed świętami mąż oddał telefon do naprawy: wymiana wyświetlacza i zepsute wifi. Serwisant twierdził, że na drugi dzień telefon będzie gotowy ale powiadomi nas jeszcze telefonicznie. Tymczasem minęły święta a informacji zadnych brak, wreszcie pofatygowaliśmy się do salonu celem odbioru telefonu a na miejscu powitał nas właściciel serwisu, który stqierdził, że nie wie czy wymieniono wifi, bo on się nie zna a serwisant przebywa do końca roku na urlopie. Poproszony o to, aby skontaktował się z serwisantem stwierdził, że nie będzie przeszkadzał mu podczas urlopu i mamy w ogóle cieszyć się, że on tu jest i wydaje nam nasz telefon. Pan nie zaproponował żadnego rozwiązania, aby wyjaśnić sprawę- nie ma serwisanta i nie umie udzielić informacji. Wifi nie zostało naprawione. co ciekawe Pan stwierdził, ze w serwisie nie mają w zwyczaju kontaktować się z klientem telefonicznie- XXI wiek Panie właścicielu, wstyd. podejście do klienta, też ppzostawia wiele do życzenia. No a tel poszedł do naprawy do konkurencji bo w serwisie Avanti został naprawiony ale w połowie... nie polecam

zobacz wątek
7 lat temu
~ja

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry