Odpowiadasz na:

niekompetencja

1. Po dwukrotnym "proszeniu się" (również w formie pisemnej w informacji do realizacji zamówień) o informację telefoniczną przed dostawą, nie udało mi się o to doprosić. Jedzenie było zostawiane... rozwiń

1. Po dwukrotnym "proszeniu się" (również w formie pisemnej w informacji do realizacji zamówień) o informację telefoniczną przed dostawą, nie udało mi się o to doprosić. Jedzenie było zostawiane powieszone na furtce. Pech chciał, że akurat tego dnia były zabierane śmieci, które stały przy tej samej furtce i ledwo zdążyłem przed obsługą śmieciarki, która chciała zabrać powieszone siatki.
2. W piątek złożyłem telefoniczne zamówienie (potwierdzone, że wszystko jest ok). Po otrzymaniu emaila z zamówieniem od razu zrobiłem przelew, a według informacji z banków mBank-mój i Raiffeisen-BodyChiefa, dostawca po około 15 minutach miał środki na koncie. Dzisiaj rano dowiedziałem się, że dostawca nie otrzymał środków do g.14 w sobotę (dobę po potwierdzeniu księgowania przez bank) i nie otrzymam jedzenia. Na pytanie czy nie można było powiadomić mnie o braku środków w sobotę, Pani stwierdziła, że w mailu jest informacja, o tym iż płatność powinna być zrealizowana do 14 w sobotę (masło maślane) i nie dostanę już dzisiaj jedzenia. Takim sposobem zostałem przez niekompetencję bez jedzenia, z wrażeniem traktowania klientów masowo.

zobacz wątek
6 lat temu
~ŻJ

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry