Odpowiadasz na:

Montaż w porządku, obsługa klienta niekoniecznie

Należy rozdzielić ocenę montażu i produktu od oceny obsługi biura.

Pomiar, fachowość specjalistów od montażu i same drzwi - na 5+.Natomiast obsługa w biurze oraz niesłowność w kwestii...

Należy rozdzielić ocenę montażu i produktu od oceny obsługi biura.

Pomiar, fachowość specjalistów od montażu i same drzwi - na 5+.Natomiast obsługa w biurze oraz niesłowność w kwestii terminu realizacji zamówienia to osobna kwestia.

Zdaję sobie sprawę, że dużo zależy od dostawcy drzwi, jednak Drawex jako wykonawca powinien conajmniej informować o powstałych opóźnieniach. Na moje 4 zamówienia, tylko 1 było zreazlizowane w terminie. Za każdym razem o termin było trzeba dowiadywać się samodzielnie.

Rozwiń zobacz wątek
1 rok temu
~Gdańsk

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry