Odpowiadasz na:

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!

W ferie zimowe odwiedziłem tor z synem. Miałem dwa vouchery do wykorzystania na torze. Pan z obsługi poinformował na wstępie, że vouchery są nieważne. Spytałem się, na jakiej podstawie? Pan...

W ferie zimowe odwiedziłem tor z synem. Miałem dwa vouchery do wykorzystania na torze. Pan z obsługi poinformował na wstępie, że vouchery są nieważne. Spytałem się, na jakiej podstawie? Pan odpowiedział, że straciły one ważność już parę lat temu. Pytam się dalej, gdzie jest to napisane? Nie ma takiej informacji na voucherze, która informuje o dacie ważności. Żądam realizacji voucherów. Dochodzi do jazdy syna (realizacji). Panu jednak z obsługi nie daje to spokoju i kontaktuje się z kimś telefonicznie, po czym informuje mnie, że vouchery są nieważne. Pytam się dalej, na jakiej podstawie. Pan informuje, że była taka informacja w internecie. Przepraszam, ale nie każdy śledzi Państwa stronę na bieżąco, tym bardziej, że takiej informacji o stronie nie było na voucherze. Pan przerywa jazdę syna gdyż nie zgodziłem się na powtórną zapłatę, którą kiedyś dokonałem kupując vouchery. Zdziwienie syna o zakończeniu jazdy, którą przerywa obsługa bezcenne :( !!! Gratuluje postawy Panu z obsługi i temu Panu na ,,gorącej linii". NIE POLECAM NIKOMU TAKIEJ OBSŁUGI.

Rozwiń zobacz wątek
1 rok temu
~Adam

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry