Odpowiadasz na:

Oferta i obsługa sklepu.

Z racji kilkudniowej akcji dotyczącej fotelików postanowiłem wstąpić do akpolu w poszukiwaniu kolejnego fotelika (w naszym przypadku trzeciego), a przy okazji kupić kilka innych rzeczy dla młodszej... rozwiń

Z racji kilkudniowej akcji dotyczącej fotelików postanowiłem wstąpić do akpolu w poszukiwaniu kolejnego fotelika (w naszym przypadku trzeciego), a przy okazji kupić kilka innych rzeczy dla młodszej córki. Wchodząc do sklepu byłem sceptycznie nastawiony odnośnie zakupów w tym sklepie... (w Akpolu w Gdyni ciężko znaleźć fachowa obsługę). Na samym wejściu miło zaskoczyła mnie Pani obsługująca na kasie, mimo kilku osób w kolejce powiedziała mi "Dzień dobry" :) udałem się na piętro gdzie wybrałem sobie potrzebujące artykuły, tam niestety nie spotkałem nikogo z obsługi, mimo to nie miałem problemu ze znalezieniem potrzebnych rzeczy. Gdy zszedlem na dół podeszła do mnie Pani z uśmiechem na twarzy i zapytała czy w czymś może mi pomóc. Gdy przedstawiłem swoją sytuację, Pani zaproponowała mi kilka foteli z grupy 15-36kg proponując bym przymierzył fotelik do córki. Córka cały czas była na "nie", wtedy obsługująca mnie Pani jeszcze raz miło mnie zaskoczyła podejściem do dzieci, przekonała moja córkę by usiadła w 3z4 pokazanych foteli. Kupiłem wedle zdania córki fotelik (Concord Transformer) w którym było jej najwygodniej a co ważne wszystkie trzy fotele weszly do samochodu obok siebie.
Polecam

zobacz wątek
2 lata temu
~Rafał Sawicki

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry