Odpowiadasz na:

Jedzenie nie dojechało...

Zamówiłam burgery dużo wcześniej znając już długość czasu dowozu (średnio 1.5h). Po 1.5h nikogo nie było, więc zaczęłam wydzwaniać do Surfburgera na Morenie, ale nikt nie odbierał przez jakieś... rozwiń

Zamówiłam burgery dużo wcześniej znając już długość czasu dowozu (średnio 1.5h). Po 1.5h nikogo nie było, więc zaczęłam wydzwaniać do Surfburgera na Morenie, ale nikt nie odbierał przez jakieś 30min. Po 50min zadzwonili do mnie, że się pomylili w moim numerze telefonu i dostawca nie mógł się do mnie dodzwonić, więc wrócił z burgerami do surfburgera! Stałam przy oknie, więc zauważyłabym dostawcę, jeśliby stanął pod bramką. Nic jednak takiego się nie stało. Na domiar złego Pani z Surfburgera stwierdziła, że przygotują mi nowe burgery, żeby były ciepłe. Ale na moje pytanie o czas dojazdu stwierdziła, że trzeba czekać kolejne 1.5-1.75H!! Tak się traktuje klienta?! Stwierdziłam, że chyba żartuje i że w takim razie wolę, aby przywieźli mi z powrotem burgery, które właśnie do nich wróciły. Na to Pani odpowiedziała, że to niemożliwe, bo muszą na nowo zamówić dowóz... Ogólnie uważam, że takie zachowanie jest poniżej pasa. Dziękuję za takie zamówienia. Może faktycznie mają dobre burgery (choć te na wynos czasami są już zimne i rozwalone), ale dostawy pozostawiają WIELE do życzenia. Stąd wiem, że jeśli znajomi kiedykolwiek zaproponują zamówienie na wynos z Surfa, to będę mocno ich zniechęcać.

zobacz wątek
1 rok temu
~Klientka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry