Odpowiadasz na:

niezadowolony klient

Państwa siłownie oceniam bardzo negatywnie jedynie poprzez brak zainteresowania pracownika klientami byłam kilka dni temu i na pewno nie wrócę chciałam wykupić dla pracowników mojej 200 osobowej... rozwiń

Państwa siłownie oceniam bardzo negatywnie jedynie poprzez brak zainteresowania pracownika klientami byłam kilka dni temu i na pewno nie wrócę chciałam wykupić dla pracowników mojej 200 osobowej firmy pakiety, jednakże Pani w recepcji to totalna pomyłka bardzo słabo komunikatywna, totalny brak wiedzy na temat suplementacji, myślałam że na takich stanowiskach pracują osoby, które choćby w jakimś stopniu mają wiedzę o suplementacjach i przede wszystkim brak szacunku do klienta pisanie sms-ów podczas rozmowy utwierdziło mnie by nie kupować u Państwa karnetów.

zobacz wątek
1 rok temu
~mstankowska

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry