Odpowiadasz na:

Kasia - opinia

Pierwszy raz w zyciu mam do czynienia z tak niskim poziomem obslugi klienta. Firma nie odpowiada na maile, telefony ani wiadomosci na facebook'u.
Zdarzalo sie, ze nie dostawalam cateringu na... rozwiń

Pierwszy raz w zyciu mam do czynienia z tak niskim poziomem obslugi klienta. Firma nie odpowiada na maile, telefony ani wiadomosci na facebook'u.
Zdarzalo sie, ze nie dostawalam cateringu na dany dzien, a informacja przychodzila w poludnie jakoby mieli problemy z lodowkami. Miala miejsce sytuacja, gdzie catering byl niespodziewanie wstrzymany na 6 dni i w ramach tych niedogodnosci obiecano gratisowe dostawy. Niestety, nie maily miejsca. Nigdy wiecej nie skorzystam z uslug tej firmy i bede odradzala kazdemu, kto wpadnie na taki pomysly.

zobacz wątek
4 lata temu
~Kasia

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry