Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Najgorszy sekretariat! wątek zamknięty Jestem słuchaczem technik usług kosmetycznych. Nauczyciele fajni, ale...
~Xxx
1

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 28 października 2016

AP EDUKACJA - OSZUŚCI !!! wątek zamknięty Czy ktoś w Gdańsku ma problem z wypłatą pensji ??? Ja nie mam od 4 miesięcy....
~brak kasy
4

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 30 czerwca 2016

Naciągacze wątek zamknięty Kilka miesięcy temu szkoła miała poważne problemy z opłaceniem pensji swoich...
~tekwe
5

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 25 stycznia 2015

Jestem zadowolony wątek zamknięty Pracuje dla AP od 3 miesiecy, mialem mieszane uczucia gdy zawieralem...
~nauczyciel
1

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 4 lutego 2015

Bardzo fajnie wątek zamknięty Zaczynam drugi kierunek, jestem zadowolona.
~Agnieszka
1

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 14 lutego 2015

Świetnie wykwalifikowana kadra! wątek zamknięty Świetnie przygotowani wykładowcy, sprawnie i kompetentnie prowadzą zajęcia. A...
~Dosia
1

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 28 kwietnia 2015

Żenada wątek zamknięty Jedna wielka masakra. kierunek otworzono przy ilości 4 osób tera zostały dwie...
~ja
1

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 5 października 2014

Wybierzcie jakąkolwiek inną szkołę wątek zamknięty Wybierajac ta szkole myslalem ze faktycznie zdobede zawod oraz ukoncze...
~Big Smoke
1

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 22 września 2014

Oszukanie AP Edukacji / Rozwiązania wątek zamknięty Zostałem oszukany i potraktowany przez AP Edukacja jak śmiecie, a na początku...
~Jurek Prawdziwy
1

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 14 kwietnia 2016

Polecam szkołę policealną AP Edukacja wątek zamknięty Ukończyłem tam dwa kierunki, więc trochę w tej szkole spędziłem czasu. Szkoła...
~Krzysztof
2

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 2 listopada 2014

Kurs przedłużania metodą żelową na tipsie Gdańsk wątek zamknięty Niestety nie jestem zadowolona z kursu ;( choć bardzo chciałam wiele się...
~uczeń
-

ostatnia odp. 9 lat temu