Widok

AWFiS utrudnia życie studentom?

Opinie do artykułu: AWFiS utrudnia życie studentom?.

Jestem studentem gdańskiej Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Coraz bardziej dotykają mnie absurdy jakie mają miejsce na mojej uczelni. Niestety mam świadomość, że bez interwencji z zewnątrz niewiele można wskóraćMimo zmiany władz uczelni nie nastąpiła zmiana myślenia. Co gorsza nowy rektor wprowadza "nowe porządki" szukając oszczędności wszędzie tam, gdzie nie powinny one mieć miejsca (vide AZS AWFiS, zwolnienie dr Zawalskiego z Górek Zachodnich z powodów rzekomej niegospodarności ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ogólnie - żenada

Nie polecam tej uczelni, zaliczenia z przedmiotów "trudniejszych" typu anatomia, fizjologia, biochemia jest naprawdę trudne nawet jeżeli poświęcasz dużo czasu, uczysz się dużo, dużo i nic z tego, bo profesor BDB przychodzi daje ci 53% i mówi "jakby się Pan nauczył to by Pan zaliczył" i koniec tematu, a to że praca była sprawdzana wyjątkowo surowo i że 80% podchodzących do egzaminu właśnie w taki sposób znajduje się na sesji poprawkowej to nic... bo przecież "Jakbyśmy się pouczyli to byśmy zdali"

:D

nie "słodko" tylko "przyjemnie" :)

ja

potwierdzam- godzin studenckich jest tyle co pies napłakał i wszystko niedostępne- ile razy na zajęciach z nóżki musieliśmy w********ać na dwór bo pani prodziekan z dziekanem farszem sobie chcieli poflirtować przy tenisie- żal--wsyztko tu jest anty-studenckie. w****iam sie codziennie jak tu jestem i dokrztałcam sie na własną rękę, żałuje troche wyboru ale coż- jestem juz na pierrwszym roku magisterki i zrobie tego magistra od fikołków

nie słuchaj tylko przyjdź i zobacz sam