Widok

AWFiS utrudnia życie studentom?

Opinie do artykułu: AWFiS utrudnia życie studentom?.

Jestem studentem gdańskiej Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Coraz bardziej dotykają mnie absurdy jakie mają miejsce na mojej uczelni. Niestety mam świadomość, że bez interwencji z zewnątrz niewiele można wskóraćMimo zmiany władz uczelni nie nastąpiła zmiana myślenia. Co gorsza nowy rektor wprowadza "nowe porządki" szukając oszczędności wszędzie tam, gdzie nie powinny one mieć miejsca (vide AZS AWFiS, zwolnienie dr Zawalskiego z Górek Zachodnich z powodów rzekomej niegospodarności ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mierna szkola w ktorej wciaz obecna jest komuna.

Niestety walka z betonem komunistycznym to jak walka z wiatrakami.
popieram tę opinię 104 nie zgadzam się z tą opinią 3

PŁATNY PARKING AWFIS --> SKANDAL !!!

Jestem studentem Akademi Wychowania Fizycznego i jak ostatnio sie dowiedziałęm parking na terenie uczelni jest PŁATNY !!! a jak dotąd wjazd był za darmo ! w takim razie gdzie BIEDNI studenci mają parkować jak nie ma żadnego parkingu,jedyny to ten przy hali awfis ale to jest mały parking na którym może sie zmieścić max 30 aut przy totalnym ścisku więc GDZIE MAMY PARKOWAĆ ??? pozdrawiam szan ownego Pana Rekrora ...
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 6

Parkować?

Biedny studęciku! Widzę że tobie się w główce P********iło. Stać ciebie na samochód to płać za parkowanie.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 21

No tak. Przecież w dzisiejszych czasach samochód to luksus dla bogaczy. Jak student śmie mieć samchód!!! SKANDAL!!! masz golfa 2 za 2tys zł bo ciężko odkładałeś mimo tego że trzeba opłacić wynajmowane w gdańsku mieszkanie, studia, książki, wyżywienie to musi mnie przecież też stać na to żeby miesięcznie wypier. dalać 250 zł na parking.
Inne uczelnie jakoś zapewniają w miarę możliwości miejsca parkingwe dla swoich studentów.