Odpowiadasz na:

Agata - ocena

Absolutnie nie polecam nerwów jakie kosztuje konieczność zgłoszenia usterki do Eurostyl. Na zgłaszaną usterkę deweloper dużo sobie nie zrobił (pomimo tego że mamy raport termowizyjny wskazujący... rozwiń

Absolutnie nie polecam nerwów jakie kosztuje konieczność zgłoszenia usterki do Eurostyl. Na zgłaszaną usterkę deweloper dużo sobie nie zrobił (pomimo tego że mamy raport termowizyjny wskazujący problemy z izolacją w mieszkaniu) a majster wysłany na oględziny izolacji stwierdził że jest poprawnie ułożona przez wykończone ściany (zatynkowane, pomalowane, przez które nie widać izolacji) i wspomniał że jego żonie też jest zawsze zimno w mieszkaniu... Radze się 5 razy zastanowić zanim się kupi u nich mieszkanie zwłaszcza jako kobieta! Urząd ochrony konsumentów powinien się zainteresować tym jak jest to załatwiane

zobacz wątek
2 miesiące temu
~Agata

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry