Widok

Agnieszka - opinia

Brak kompleksowej obsługi dziecka na miejscu. Dzisiaj zarejestrowałam dziecko rano, wyszłam wcześniej z pracy, tylko zmarnowałam czas. Stomatolog dziecięca na miejscu stwierdziła, cytuję "że nie zdejmie osadu, bo nie ma sprzętu, i mam zarejestrować dziecko do higienistki". Bardzo prosiłam, by rozwiązano ten problem, ale na miejscu nie było żadnej higienistki. Odeszliśmy z niczym. Dla mnie to niedopuszczalne, jak na tak "dobrą" klinikę. Oczywiście zainkasowano poradę.
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
wyposażenie: 1
 
czas oczekiwania: 5
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: -
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Pani Agnieszko, dziękujemy za Pani opinię.
Przepraszamy, ale niestety nie możemy się z nią zgodzić. Zadzwoniła Pani do nas z zamiarem jak najszybszego umówienia wizyty do stomatologa dziecięcego, ponieważ nie wiedziała Pani czy u syna występuje próchnica, czy też jest to tylko kamień nazębny. Telefon od Pani otrzymaliśmy w godzinach porannych i zgodnie z Pani życzeniem termin konsultacji u lekarza został zaproponowany przez naszego Koordynatora Rejestracji na ten sam dzień. Zgodnie z zasadami obowiązującymi w naszej klinice istnieje jasny podział obowiązków - lekarze zajmują się leczeniem w zakresie swoich specjalizacji a dyplomowane higienistki profilaktyką i zabiegami higienizacji. Aby sprostać Pani oczekiwaniu wykonany został przegląd przez lekarza stomatologa z dużym doświadczeniem (niestety nie świadczymy usług w ramach NFZ), podczas którego okazało się, że mamy do czynienia z osadem nazębnym. W HCentrum mamy do dyspozycji kilka higienistek, ale podczas Pani wizyty nie było akurat możliwości wykonania usługi przy użyciu specjalistycznego sprzętu jaki do tego celu wykorzystujemy. W tym samym czasie był bowiem prowadzony zabieg higienizacji zgodnie z przyjętym harmonogramem (planem wizyt). Gdyby okazało się, że dziecko wymaga pilnego leczenia, lekarz stomatolog wyleczyłby próchnicę na miejscu. Jako, że takiej konieczności nie było, zaproponowaliśmy najbliższy możliwy termin wizyty u higienistki. Rzecz jasna, gdyby gabinet higienizacji był dostępny, zabieg odkamieniania odbyłby się bez konieczności powtórnego odwiedzania naszej kliniki. Przepraszamy jeżeli doszło do nieporozumienia. Staramy się działać nie tylko w sposób kompleksowy, ale przede wszystkim planowy. Wykazujemy się sporą elastycznością w nagłych przypadkach, w miarę naszych możliwości. Pozostajemy z nadzieją na Pani zrozumienie.

Z poważaniem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6
do góry