Niestety ilekroć zamawiałam stamtąd pizze byłam mega zadowolona natomiast dzisiaj czuję się jako pokrzywdzony klient, a dlaczego? Ponieważ gdy złożyłam zamówienie online wybierając "płatność gotówką przy odbiorze" po mniej więcej 1,5 h zaczęłam się zastanawiać, czy aby na pewno z moim zamówieniem jest wszystko w porządku.. po wykonaniu telefonu do pizzeri okazało się, że jednak nie jest, a dlaczego? Ponieważ popełniłam błąd wprowadzając telefon do kontaktu... rozumiem mój błąd, ale blok w którym mieszkam, nie jest ani na odludziu a nie wiadomo jak skomplikowany aby się do niego dostać ponieważ wielokrotnie dowozili pizze bez potrzeby "konsultacji". Adres był wprowadzony poprawnie a dostawca nawet nie spróbował zadzwonić przez domofon :( Naprawdę brzydko mówiąc średnio rozgarnięta małpa by sobie z tym poradziła, także niesmak pozostał i chyba należy wybierać płatności online, aby komuś zachciało się wykazać minimum zaangażowania aby dowieźć pizze do klienta..