Widok

Agnieszka - opinia

Inpro Temat dostępny też na forum:
Zakupiliśmy mieszkanie w Azymucie. I zaczął się koszmar. Od października 2019 deweloper z powodu zaniedbań nie uzyskał pozwolenia na użytkowanie. O problemach nie poinformował nas - dowiedzieliśmy się z komunikatów wysyłanych do GPW. Nie jesteśmy w stanie uzyskać od dewelopera prawdziwych powodów decyzji odmownej Inspektoratu Budowlanego w Gdyni. Dewelepor złożył ponowny wniosek na początku grudnia 2019 i procedura nadal trwa. Na osiedlu wykonywane sa dodatkowe prace zlecone przez inspektorat, jednak jako nabywcy nadal nie jesteśmy informowani o skali problemu. Tymczasem płacimy za wynajmowane mieszkanie, przechowywanie mebli, prąd w niewydanym mieszkaniu oraz wykończenie pod klucz prawie ukończone przez rekomendowaną przez dewelopera firmę SML. Na nasze prośby i pytanie otrzymujemy wyłącznie przeprosiny, bez konkretów. Deweloper składa kolejne obietnice terminów nieralnych do realizacji, co jeszcze pogarsza naszą sytuację. Nie wiemy, czy potrwa to jeszcze 2 miesiące, czy rok. Zainwestowaliśmy sporą kwotę, a jesteśmy traktowani jak zbędny element. Bardzo przykre.
Moja ocena
Inpro kategoria: Deweloperzy
obsługa: 1
 
oferta: 2
 
jakość: 2
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
1.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani, w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami.
Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami. Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry