Akademia Prawa Jazdy

Kursy prawa jazdy

Gdynia, Świętojańska 68/3

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Amelia Płatek - ocena nowy temat Z całego serca polecam Akademię Prawa Jazdy! Miałam ogromne szczęście trafić...
~Amelia Płatek
-

ostatnia odp. 7 godzin temu

dodano: 15 września 2025

Maria S. - ocena nowy temat Jestem po kursie w innej szkole, też z ulicy Świętojańskiej i po paru...
~Maria S.
-

ostatnia odp. 2 dni temu

dodano: 13 września 2025

Yulia - ocena Spędziłam 16 miesięcy ucząc się w tej szkole jazdy z instruktorem Dariuszem...
~Yulia
-

ostatnia odp. 1 tydzień temu

dodano: 8 września 2025

Maciej - ocena Dziękujemy Panu Krzysztofowi Grądalskiemu za naukę syna. Spokój, cierpliwość...
~Maciej
-

dodano: 8 września 2025

Jan Gogulski - ocena Moim Instruktorem był Pan Janusz Piotrowski. Zdałem za pierwszym razem! Nie...
~Jan Gogulski
-

dodano: 5 września 2025

Zofia D. - ocena Zdałam egzamin za pierwszym razem, a moim instruktorem był Pan Krzysztof...
~Zofia D.
-

dodano: 2 września 2025

Daria P - ocena Zdecydowanie polecam Akademię Prawa Jazdy. Dzięki panu Januszowi...
~Daria P
-

ostatnia odp. 2 tygodnie temu

dodano: 28 sierpnia 2025

Cezary Filipczuk - ocena Bardzo miła atmosfera, czuje się pewny egzaminów państwowych oraz Pan...
~Cezary Filipczuk
-

dodano: 27 sierpnia 2025

Mateusz - ocena Super sie uczyć w Akademii Prawa Jazdy. Jestem na etapie jazd i szczerze...
~Mateusz
-

dodano: 26 sierpnia 2025

Tomek - ocena Świetna szkoła jazdy, pełen profesjonalizm i dobra organizacja. Instruktorzy...
~Tomek
-

ostatnia odp. 3 tygodnie temu

dodano: 23 sierpnia 2025

Kalina - ocena Naprawdę bardzo dobra szkółka, lepiej nie mogłam trafić. Egzamin zdany za...
~Kalina
-

dodano: 22 sierpnia 2025

Tomek - ocena Świetna szkoła jazdy, pełen profesjonalizm i dobra organizacja. Instruktorzy...
~Tomek
-

Paulina - ocena Na początku stresowałam się pierwszymi jazdami, ale całe szczęście trafiłam...
~Paulina
-