Odpowiadasz na:

Dostępność usługi 99,5% to inaczej około 44 godziny niedostępności w ciągu roku. Prosta matematyka, nie widzę tu żadnego obejścia prawa. Chcecie mieć większą, bo Wasz biznes zależy od... rozwiń

Dostępność usługi 99,5% to inaczej około 44 godziny niedostępności w ciągu roku. Prosta matematyka, nie widzę tu żadnego obejścia prawa. Chcecie mieć większą, bo Wasz biznes zależy od nieprzerwanego działania usługi - bierzcie 2 różnych dostawców z niezależną infrastrukturą i (bardzo ważne, jak się właśnie przekonałem) regularnie testujcie swoje łącza zapasowe. Nawet jeśli to tylko jakiś internet mobilny, modem USB długo leżący nie używany w szufladzie może w krytycznym momencie nie zadziałać. Zresztą dotyczy to też innych rzeczy niż łącza internetowe - np. regularne odpalanie agregatu na wypadek braku prądu, testowe odtwarzanie kopii zapasowych danych z dysków itp.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Planowanie_ci%C4%85g%C5%82o%C5%9Bci_dzia%C5%82ania

zobacz wątek
8 lat temu
~amelek.net

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry