Ja napisałem do amelka, że mam słaby sygnał, że jak w najbliższym czasie (wrzesień/październik) nie poprawi to kończymy współpracę.
Dostalem odpowiedź, że są zaległości i że po ich...
rozwiń
Ja napisałem do amelka, że mam słaby sygnał, że jak w najbliższym czasie (wrzesień/październik) nie poprawi to kończymy współpracę.
Dostalem odpowiedź, że są zaległości i że po ich nadrobieniu sytuacja u mnie też będzie na tapecie (KP).
Na razie efekty są w kratkę, przy braku obciążenia mam 30/10, wieczorami 10/4 ale zdaża się też 2-3 Mbps DL...
Pozostaje jeszcze jedna próba kontaktu i deadline, żeby w październiku pan Marek nie wystawiał kolejnej faktury, bo kończymy współpracę.
Swoją drogą - ktoś na KP przeszedł z amelka do konkurencji? Jak zadowolenie? w którą stronę są nadajniki?
zobacz wątek