O czym pan panie MArku pitolisz?
U nas jak ktoś zgłasza problem z internetem, to od zgłoszenia do rozwiązania nie płaci za łącze, i gwarantuje, ze kończy się na jednej wizycie techników. rozwiń
O czym pan panie MArku pitolisz?
U nas jak ktoś zgłasza problem z internetem, to od zgłoszenia do rozwiązania nie płaci za łącze, i gwarantuje, ze kończy się na jednej wizycie techników.
Też mieliśmy śnieg, uke, tez nam rosną drzewa, pracownicy mają wypadki i odchodzą ( w tym roku już czterech odeszło, a po wypadku jestem sam osobiście.)
I jakoś nie przeszkadza nam to w świadczeniu dobrych usług.
Ostatnia Awaria w Baninie? proszę bardzo:
niedziela, 2017-08-20
14:47 pierwsze powiadomienie nie działającego nadajnika
16:50 szef firmy osobiście na miejscu i około 17:10 powrót do normalności.
Plany? My plany znamy bardzo dobrze. Powiedzmy ze o tych strategicznych wiedzieliśmy jeszcze zanim wszystko było ustalone :)
zobacz wątek