Odpowiadasz na:

To byłoby zbyt proste - naprawdę był tak dziwnie uszkodzony switch. Jak jeden losowy klient (tylko jeden - i jemu działało normalnie) właśnie coś pobierał, to klientom z pozostałych sektorów mocno... rozwiń

To byłoby zbyt proste - naprawdę był tak dziwnie uszkodzony switch. Jak jeden losowy klient (tylko jeden - i jemu działało normalnie) właśnie coś pobierał, to klientom z pozostałych sektorów mocno zwalniało. Mogło to trwać już dłuższy czas, ale zaczęło być bardziej uciążliwe po ogólnym wzroście ruchu w wyniku zwiększenia wyjścia w świat. Restart switcha pomagał na jakiś czas, ostatecznie pomogła jego wymiana. Problemy w sieciach naprawdę bywają bardziej złożone niż (jak pewnie tu zakłada większość) zła wola dostawcy.

zobacz wątek
6 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry