Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, choć z przykrością czytamy, że współpraca z naszą firmą nie spełniła Państwa oczekiwań. Każdy sygnał od Klientów traktujemy... rozwiń

Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, choć z przykrością czytamy, że współpraca z naszą firmą nie spełniła Państwa oczekiwań. Każdy sygnał od Klientów traktujemy niezwykle poważnie, ponieważ zależy nam na jak najwyższym standardzie obsługi oraz jakości realizowanych prac.
Przykro nam, że spotkały Panią opisane trudności - zarówno w zakresie komunikacji, jak i realizacji inwestycji. Tego rodzaju sytuacje nie powinny mieć miejsca i będziemy szczegółowo analizować zgłoszone uwagi, aby wyciągnąć wnioski i wprowadzić niezbędne poprawki w naszej pracy.
Chcielibyśmy lepiej zrozumieć wszystkie przedstawione kwestie i znaleźć możliwe rozwiązanie. Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem biuro@3cityestate.com, abyśmy mogli indywidualnie odnieść się do sprawy i zaproponować dalsze kroki.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za szczere uwagi traktujemy je jako impuls do poprawy jakości naszych usług.

zobacz wątek
4 dni temu
Aneta

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry