Widok
Anna - ocena
Projekt indywidualny z projektantem. Mieszkanie 60 m, prace od Maj Czerwiec do Października. Chociaż wyglada na to zostaliśmy sami bo Nowa House nie odpowiada. Brak odpowiedzi na reklamacje. Mieszkanie bardzo niestaranie wyglada jakby pracowały tam kilka innych ludzi. Gdzie tylko nie spojrzeć to coś nie tak, malowanie nie warte tych pieniędzy, szpachlowanie wypukłości na ścianach i suficie, płytki Krzywe, ścianka krzywa, lampa bez klosza brak słów nie mowie o wielu innych jak
Początki bardzo miłe i dobrze rokujące, prawie wszystkie pieniądze zapłacone.
Bardzo nam przykro ze tak nas potraktowano.
Początki bardzo miłe i dobrze rokujące, prawie wszystkie pieniądze zapłacone.
Bardzo nam przykro ze tak nas potraktowano.
Odpowiedź obiektu
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat realizacji projektu mieszkania. Z przykrością przyjmujemy informacje o niedociągnięciach, które wpłynęły na Państwa negatywne doświadczenia.
Pragniemy wyjaśnić, że zależy nam na najwyższej jakości wykonania, a każda opinia stanowi dla nas cenną wskazówkę do dalszego doskonalenia naszych usług. Z przykrością przyjmujemy uwagi dotyczące braku reakcji na reklamacje oraz niedbałości w niektórych etapach realizacji – malowaniu, szpachlowaniu, układaniu płytek czy montażu elementów wyposażenia. Zależy nam, aby każdy projekt był prowadzony zgodnie z ustalonymi standardami, a zgłoszone przez Państwa uwagi zostaną dokładnie przeanalizowane.
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i szybkiego podjęcia działań naprawczych, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji. Jesteśmy gotowi do rozmowy i ustalenia konkretnych kroków, które pozwolą na rozwiązanie zgłoszonych problemów.
Mamy nadzieję, że dzięki wspólnej współpracy uda się przywrócić Państwa zaufanie do naszej firmy. Zależy nam na satysfakcji naszych klientów, dlatego każda uwaga jest dla nas impulsem do poprawy.
Z poważaniem,
Zespół NovaHouse
Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat realizacji projektu mieszkania. Z przykrością przyjmujemy informacje o niedociągnięciach, które wpłynęły na Państwa negatywne doświadczenia.
Pragniemy wyjaśnić, że zależy nam na najwyższej jakości wykonania, a każda opinia stanowi dla nas cenną wskazówkę do dalszego doskonalenia naszych usług. Z przykrością przyjmujemy uwagi dotyczące braku reakcji na reklamacje oraz niedbałości w niektórych etapach realizacji – malowaniu, szpachlowaniu, układaniu płytek czy montażu elementów wyposażenia. Zależy nam, aby każdy projekt był prowadzony zgodnie z ustalonymi standardami, a zgłoszone przez Państwa uwagi zostaną dokładnie przeanalizowane.
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i szybkiego podjęcia działań naprawczych, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji. Jesteśmy gotowi do rozmowy i ustalenia konkretnych kroków, które pozwolą na rozwiązanie zgłoszonych problemów.
Mamy nadzieję, że dzięki wspólnej współpracy uda się przywrócić Państwa zaufanie do naszej firmy. Zależy nam na satysfakcji naszych klientów, dlatego każda uwaga jest dla nas impulsem do poprawy.
Z poważaniem,
Zespół NovaHouse