Widok
Anna - opinia
Jeszcze rok temu rachunki za gaz przychodziły na nazwisko nieżyjącego dziadka(nie żyje od 2001r), aż któregoś dnia babcia mnie woła,że gazu nie ma w kuchence! Co się okazało? Gazownia "odkryła", że wystawia rachunki na nieżyjącą osobę (rachunki były regularnie opłacane przez 8 lat),więc panowie w niebieskich kombinezonach przyjechali, nikogo nie powiadamiając weszli do ogródka i odcięli gaz...! Za ponowne podłaczenie kazano zapłacić ponad 100 zł. Niestety obsługa zajmuje się serniczkiem i kawką. Będzie tak póki nie zobaczymy na rynku konkurencji, bo bym tam przeszłą z zamkniętymi oczami!
Moja ocena
PGNiG SA - Biuro Obsługi Klienta Sopot
kategoria: Usługi gazowo-instalacyjne
oferta: -
jakość usług: 1
czas realizacji: 6
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
2.2
* maksymalna ocena 6