Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że jedzenie nie spełniło oczekiwań. Mamy nadzieję, że uwagi zostały zgłoszone bezpośrednio na lokalu, dzięki czemu kelner mógł przekazać... rozwiń

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że jedzenie nie spełniło oczekiwań. Mamy nadzieję, że uwagi zostały zgłoszone bezpośrednio na lokalu, dzięki czemu kelner mógł przekazać uwagi kierownikowi zmiany oraz zespołowi kuchennemu. Tylko wtedy możemy zaproponować rekompensatę na miejscu. Zależy nam na wysokiej jakości serwowanych potraw, postaramy się, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.

Doceniamy każdą opinię, która pozwala nam się doskonalić. Jeśli zdecydujecie się dać nam drugą szansę, będziemy wdzięczni za możliwość naprawienia tego wrażenia i zaoferowania doświadczenia kulinarnego na miarę Waszych oczekiwań.

zobacz wątek
1 miesiąc temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry