Re: Wspólnota
Zgadza się Bartek , na razie nie mamy dowodów że coś mogło by wpłynąć na nasze koszty, ale problem nie został wyssany z palca,i już kilka miesięcy temu ktoś inny poruszał sprawy Redpolu ale...
rozwiń
Zgadza się Bartek , na razie nie mamy dowodów że coś mogło by wpłynąć na nasze koszty, ale problem nie został wyssany z palca,i już kilka miesięcy temu ktoś inny poruszał sprawy Redpolu ale faktycznie może problemy są odległe na Młynie i już sie polepszyło. Mimo to jeśli ktoś jest w stanie sprawdzić czy wszystko jest w porządku to będziemy spać spokojnie .
A tak z innej beczki, mam pytanie do sąsiadów którzy mają media z firmy Plastcom ,czy w pakiecie TV macie w swoich telewizorach podgląd z kamer zamontowanych na naszym bloku ?, słyszałem że na starszych osiedlach konkurencja udostepnia taką opcję.
zobacz wątek