Widok

Asystentka Zarządu z Modułem Komputerowym - POLECAM!

Dziękowałam Pani Ani już wiele razy za zajęcia, jakie z nami miała. Chciałam też tutaj wyrazić swoją opinię i polecić innym kobietkom, które myślą o poszerzeniu swoich umiejętności. Myślałam, że dużo wiem pracując na stanowisku Sekretarki w naszej Firmie, ale okazało się, że dużo to ja nie wiedziałam. Dziękuję za profesjonalne zajęcia, świetna jakość, podejście i przykłady z życia, otwartość i możliwość trudnych ćwiczeń. Po szkoleniu nabrałam OGŁADY - tak Prezes określił mnie w pierwszych dniach po szkoleniu, a co fajniejsze teraz zabiera mnie ze sobą na spotkania, chyba wcześniej wstydził się;(... Dziękuję za wszystko, bardzo dziękuję, czuję się na prawdę Profesjonalna po tym szkoleniu i już chyba dorównuję Koleżankom ze szkolenia - pozdrawiam Was Super dziewczyny:). PS. Awansowałam w tym roku - jestem Asystentką Prezesa:).
Moja ocena
obsługa: 6
 
oferta: 6
 
poziom nauczania: 6
 
wyposażenie: 6
 
przystępność cen: 6
 
ocena ogólna: 6
 
6.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzięki za opinię, weryfikowałam rynek i chyba faktycznie jest to jedno z najlepszych jakościowo szkoleń tego typu. Poza tym znalazłam wśród referencji opinię mojej byłej firmy, szkoda, że gdy ja w niej pracowałam nie wysłali mnie na to szkolenie. No trudno, skieruję się sama:-) chyba tak też można?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Chciałam potwierdzić kciukiem, że zgadzam się z opinią, a kliknęłam obok, przepraszam Koleżanko!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Aga, jesteś fajna, OGŁADA- ha, ha, pozdrawiam Ciebie mocno. Świetnie było na tym szkoleniu z sentymentem spoglądam na nasze fotki z zajęć. Nigdy wcześniej na takim konkretnym i cudnym szkoleniu nie byłam, ta Pani Ania to ma talent. Szkoda, że nie prowadzi Asystentki II, może na Excel się dziewczyny zbierzemy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny Kiedy będzie kolejne takie szkolenie w Gdyni ? Chętnie bym się zapisała .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Koleżanko z góry, dzwoniłaś do firmy, dopytałaś o termin? Od tego czasu pewnie były jeszcze jakieś edycje. Ja teraz badam opinie w necie, bo zapisałam się na nie na jutro :-) i cieszę się, bo same pozytywy widzę, nie mogę doczekać się. Moja znajoma była w CDS na kursie komputerowym i jestem pod wrażeniem co potrafi, mam nadzieję, że ja też duuużo nauczę się:-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Byłam, wiedzę zdobyłam, do pracy wróciłam i mnie nie poznali... no prawie... Jestem w szoku, jak to było dobre szkolenie, na takich warsztatach to ja nigdy nie byłam, to był COACHING! :-) POLECAM KAŻDEJ, KAŻDEJ sekretarce, asystentce, recepcjonistce i w ogóle każdej dziewczynie, wiele cennych rad. Uświadomiłam sobie tyle rzeczy... Inaczej podchodzę do pracy i chyba nawet do życia... Referencje już Prezes Pani Dyrektor CDS napisał - POLECAM!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też byłam i polecam, ogromna dawka wiedzy, wskazówek, bardzo praktyczne szkolenie!!! Sama po sobie widzę zmianę, dużą zmianę... na lepsze oczywiście;-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny, czy to szkolenie prowadzi sama Dyrektorka? Byłam na KPIR w CDS, byłam bardzooo zadowolona. Prowadzę własną firmę, szkolenie asystenckie po programie tak mi się podoba, że chyba też się zapiszę. Dobrej wiedzy nigdy za dużo, wrażenie na mnie mega zrobiła ta Pani Dyrektor, jak organizuje pracę pracownikom i jak jej Asystentki wyglądają i zachowują się, "respect" Mam nadzieję, że to ona was szkoliła:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry