Miałem tę wątpliwą przyjemność skorzystania z w/w serwisu przy okazji usuwania szkody komunikacyjnej z polisy ubezpieczeniowej.
Kontakt jest rewelacyjny do podpisania umowy, niestety im dalej tym gorzej.
Podczas szczegółowych oględzin przed naprawą znalazłem kilka dodatkowych zniszczeń które audicentrum zobowiązało się zgłosić rzeczoznawcy ubezpieczyciela. Niestety żadna z nich po rzekomej interwencji "profesjonalistów" z audicentrum została uznana przez ubezpieczyciela.
Po osobistej reklamacji zakresu likwidacji szkody ubezpieczyciel uwzględnił wszystkie moje uwagi. Usuwanie szkody zakończyłem w ASO Hondy z powodzeniem.
Jak nadmieniłem powyżej obsługa wydaje się spełniać minimalne standardy tylko w fazie wstępnej kontaktu z klientem.
Po realizacji usługi odczuwa się diametralnie inne podejście do byłego klienta - "drzwi tędy, a na reklamacje odpowiemy wkrótce".
Reklamowałem wyłamaną tylnią wycieraczkę z którą podobno dostarczyłem samochód. Zaznaczam że oględziny jak zwyczajowo odbyły się z serwisantem skupiającym się na każdej rysie, sporządzono protokół a wycieraczka znajdowała się na swoim miejscu- zdaje się że w/g audicentrum powinna być w bagażniku.