Widok
        
    
    
    Audi Centrum Gdańsk
                                    
                                    
                                                                
                    Miałem tę wątpliwą przyjemność skorzystania z w/w serwisu przy okazji usuwania szkody komunikacyjnej z polisy ubezpieczeniowej.
Kontakt jest rewelacyjny do podpisania umowy, niestety im dalej tym gorzej.
Podczas szczegółowych oględzin przed naprawą znalazłem kilka dodatkowych zniszczeń które audicentrum zobowiązało się zgłosić rzeczoznawcy ubezpieczyciela. Niestety żadna z nich po rzekomej interwencji "profesjonalistów" z audicentrum została uznana przez ubezpieczyciela.
Po osobistej reklamacji zakresu likwidacji szkody ubezpieczyciel uwzględnił wszystkie moje uwagi. Usuwanie szkody zakończyłem w ASO Hondy z powodzeniem.
Jak nadmieniłem powyżej obsługa wydaje się spełniać minimalne standardy tylko w fazie wstępnej kontaktu z klientem.
Po realizacji usługi odczuwa się diametralnie inne podejście do byłego klienta - "drzwi tędy, a na reklamacje odpowiemy wkrótce".
Reklamowałem wyłamaną tylnią wycieraczkę z którą podobno dostarczyłem samochód. Zaznaczam że oględziny jak zwyczajowo odbyły się z serwisantem skupiającym się na każdej rysie, sporządzono protokół a wycieraczka znajdowała się na swoim miejscu- zdaje się że w/g audicentrum powinna być w bagażniku.
            
                            Kontakt jest rewelacyjny do podpisania umowy, niestety im dalej tym gorzej.
Podczas szczegółowych oględzin przed naprawą znalazłem kilka dodatkowych zniszczeń które audicentrum zobowiązało się zgłosić rzeczoznawcy ubezpieczyciela. Niestety żadna z nich po rzekomej interwencji "profesjonalistów" z audicentrum została uznana przez ubezpieczyciela.
Po osobistej reklamacji zakresu likwidacji szkody ubezpieczyciel uwzględnił wszystkie moje uwagi. Usuwanie szkody zakończyłem w ASO Hondy z powodzeniem.
Jak nadmieniłem powyżej obsługa wydaje się spełniać minimalne standardy tylko w fazie wstępnej kontaktu z klientem.
Po realizacji usługi odczuwa się diametralnie inne podejście do byłego klienta - "drzwi tędy, a na reklamacje odpowiemy wkrótce".
Reklamowałem wyłamaną tylnią wycieraczkę z którą podobno dostarczyłem samochód. Zaznaczam że oględziny jak zwyczajowo odbyły się z serwisantem skupiającym się na każdej rysie, sporządzono protokół a wycieraczka znajdowała się na swoim miejscu- zdaje się że w/g audicentrum powinna być w bagażniku.
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Audi Centrum Gdańsk
                                                        kategoria: Salony samochodowe
                        
                        
                                                obsługa: 2
                                            
                                                oferta: 3
                                            
                                                jakość usług: 1
                                            
                                                przystępność cen: 1
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                1.6
                            
                        * maksymalna ocena 6
 
            
        
                
                    
             
                     
                    