Widok
Autoalarm - malo profesjonalnie
Montowałem u nich alarm SEO do VW Polo i musze przyznac ze alarm zostal zamontowany bardzo niechlujnie.
Uwagi:
- Syrena i stycznik maski zamontowane w bardzo latwo dostepnym miejscu dla potencjalnego zlodzieja
- Dioda sygnalizacyjna zwyczajnie wlozona miedzy slupek a deske (bardziej wiesniacko sie nie dalo)
- Centralka alarmowa "wrzucona" pod plastiki i tyle... Powinna byc chociaz troche ukryta...
- Montaż przekazników tragiczny... Lutowanie wola o pomste do nieba... Ostre nożki przebily izolacje (zwarcie gotowe)
- Prowadzenie kabli w komorze silnika i kabinie - rzucone i tyle
- Kazda instalacja robiona na jedno kopyto, w tych samych miejscach umieszczone wylaczniki krancowe syreny i centralki... Podstawowy blad...
Właściciel sprawia wrażenie konkretnego, bardzo milego ale tak naprawde to tylko tzw "wodotryski". CZas realizacji przedluzyl sie o 6h.
Panowie monterzy... Hm... Jaki zaklad tacy specjalisci...
Uslugi zakladu polecam osobom które chca zamontowac sobie migajaca diode i wyjaca syrene.
Systemow ktore Ci Panowie montuja nie mozna nazwac ALARMAMI
Uwagi:
- Syrena i stycznik maski zamontowane w bardzo latwo dostepnym miejscu dla potencjalnego zlodzieja
- Dioda sygnalizacyjna zwyczajnie wlozona miedzy slupek a deske (bardziej wiesniacko sie nie dalo)
- Centralka alarmowa "wrzucona" pod plastiki i tyle... Powinna byc chociaz troche ukryta...
- Montaż przekazników tragiczny... Lutowanie wola o pomste do nieba... Ostre nożki przebily izolacje (zwarcie gotowe)
- Prowadzenie kabli w komorze silnika i kabinie - rzucone i tyle
- Kazda instalacja robiona na jedno kopyto, w tych samych miejscach umieszczone wylaczniki krancowe syreny i centralki... Podstawowy blad...
Właściciel sprawia wrażenie konkretnego, bardzo milego ale tak naprawde to tylko tzw "wodotryski". CZas realizacji przedluzyl sie o 6h.
Panowie monterzy... Hm... Jaki zaklad tacy specjalisci...
Uslugi zakladu polecam osobom które chca zamontowac sobie migajaca diode i wyjaca syrene.
Systemow ktore Ci Panowie montuja nie mozna nazwac ALARMAMI
Moja ocena
TopCar Autoalarmy
kategoria: Audio, alarmy i zabezpieczenia
obsługa: 2
asortyment: 3
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Witam,
nawiązując do dotychczasowej korespondencji, która wymieniliśmy w ramach powyższego zgłoszenia za pośrednictwem portalu napisał Pan, że skorzystał Pan z usługi w styczniu 2012 roku i zwrócił nam Pan uwagę na wydłużony czas oczekiwania na odbiór samochodu, brak wyjaśnień technicznych ze strony personelu i usterki w samym montażu alarmu (brak montażu "odcięcia" gniazda VAG i usterka związana z poborem prądu).
Nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat godziny odbioru - nie mam tak dobrej pamięci jak Pan i nie pamiętam zdarzeń sprzed pół roku. Faktycznie czasem opóźnienia się zdarzają, jako że przy każdym montażu mogą wystąpić nieoczekiwane przeszkody, które wydłużają czas pracy. Pozostaje mi przeprosić za niedogodność.
W kwestii mojego personelu - zadaniem naszych mechaników jest poinformować klienta, w jaki sposób działa autoalarm. Standardowo nie wdają się w szczegóły techniczne, jako że większość klientów nie jest takowymi zainteresowana. Jestem przy tym przekonany, że gdyby tylko zapytał Pan o szczegóły - udzieliliby szczegółowych wyjaśnień.
W kwestii pozostałych uwag - usterki, o których Pan wspomina objęte są bezpłatnym serwisem gwarancyjnym, tym bardziej, jeśli wystąpiły różnice w stosunku do wcześniejszych ustaleń (co, przyznam szczerze w historii naszego warsztatu jeszcze się nie zdarzyło).
Nie zmienia to faktu, że bierzemy pełną odpowiedzialność za montowane przez nas alarmy - proszę więc o kontakt telefoniczny w celu ustawienia terminu nieodpłatnego usunięcia usterek. Zachęcam również do dzielenia się innymi uwagami - przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości naszych rozwiązań i każda informacja zwrotna jest dla nas cenną wskazówką na przyszłość.
Pozdrawiam.
nawiązując do dotychczasowej korespondencji, która wymieniliśmy w ramach powyższego zgłoszenia za pośrednictwem portalu napisał Pan, że skorzystał Pan z usługi w styczniu 2012 roku i zwrócił nam Pan uwagę na wydłużony czas oczekiwania na odbiór samochodu, brak wyjaśnień technicznych ze strony personelu i usterki w samym montażu alarmu (brak montażu "odcięcia" gniazda VAG i usterka związana z poborem prądu).
Nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat godziny odbioru - nie mam tak dobrej pamięci jak Pan i nie pamiętam zdarzeń sprzed pół roku. Faktycznie czasem opóźnienia się zdarzają, jako że przy każdym montażu mogą wystąpić nieoczekiwane przeszkody, które wydłużają czas pracy. Pozostaje mi przeprosić za niedogodność.
W kwestii mojego personelu - zadaniem naszych mechaników jest poinformować klienta, w jaki sposób działa autoalarm. Standardowo nie wdają się w szczegóły techniczne, jako że większość klientów nie jest takowymi zainteresowana. Jestem przy tym przekonany, że gdyby tylko zapytał Pan o szczegóły - udzieliliby szczegółowych wyjaśnień.
W kwestii pozostałych uwag - usterki, o których Pan wspomina objęte są bezpłatnym serwisem gwarancyjnym, tym bardziej, jeśli wystąpiły różnice w stosunku do wcześniejszych ustaleń (co, przyznam szczerze w historii naszego warsztatu jeszcze się nie zdarzyło).
Nie zmienia to faktu, że bierzemy pełną odpowiedzialność za montowane przez nas alarmy - proszę więc o kontakt telefoniczny w celu ustawienia terminu nieodpłatnego usunięcia usterek. Zachęcam również do dzielenia się innymi uwagami - przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości naszych rozwiązań i każda informacja zwrotna jest dla nas cenną wskazówką na przyszłość.
Pozdrawiam.
Witam,
nawiązując do dotychczasowej korespondencji, która wymieniliśmy w ramach powyższego zgłoszenia za pośrednictwem portalu napisał Pan, że skorzystał Pan z usługi w styczniu 2012 roku i zwrócił nam Pan uwagę na wydłużony czas oczekiwania na odbiór samochodu, brak wyjaśnień technicznych ze strony personelu i usterki w samym montażu alarmu (brak montażu "odcięcia" gniazda VAG i usterka związana z poborem prądu).
Nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat godziny odbioru - nie mam tak dobrej pamięci jak Pan i nie pamiętam zdarzeń sprzed pół roku. Faktycznie czasem opóźnienia się zdarzają, jako że przy każdym montażu mogą wystąpić nieoczekiwane przeszkody, które wydłużają czas pracy. Pozostaje mi przeprosić za niedogodność.
W kwestii mojego personelu - zadaniem naszych mechaników jest poinformować klienta, w jaki sposób działa autoalarm. Standardowo nie wdają się w szczegóły techniczne, jako że większość klientów nie jest takowymi zainteresowana. Jestem przy tym przekonany, że gdyby tylko zapytał Pan o szczegóły - udzieliliby szczegółowych wyjaśnień.
W kwestii pozostałych uwag - usterki, o których Pan wspomina objęte są bezpłatnym serwisem gwarancyjnym, tym bardziej, jeśli wystąpiły różnice w stosunku do wcześniejszych ustaleń (co, przyznam szczerze w historii naszego warsztatu jeszcze się nie zdarzyło).
Nie zmienia to faktu, że bierzemy pełną odpowiedzialność za montowane przez nas alarmy - proszę więc o kontakt telefoniczny w celu ustawienia terminu nieodpłatnego usunięcia usterek. Zachęcam również do dzielenia się innymi uwagami - przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości naszych rozwiązań i każda informacja zwrotna jest dla nas cenną wskazówką na przyszłość.
Pozdrawiam.
nawiązując do dotychczasowej korespondencji, która wymieniliśmy w ramach powyższego zgłoszenia za pośrednictwem portalu napisał Pan, że skorzystał Pan z usługi w styczniu 2012 roku i zwrócił nam Pan uwagę na wydłużony czas oczekiwania na odbiór samochodu, brak wyjaśnień technicznych ze strony personelu i usterki w samym montażu alarmu (brak montażu "odcięcia" gniazda VAG i usterka związana z poborem prądu).
Nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat godziny odbioru - nie mam tak dobrej pamięci jak Pan i nie pamiętam zdarzeń sprzed pół roku. Faktycznie czasem opóźnienia się zdarzają, jako że przy każdym montażu mogą wystąpić nieoczekiwane przeszkody, które wydłużają czas pracy. Pozostaje mi przeprosić za niedogodność.
W kwestii mojego personelu - zadaniem naszych mechaników jest poinformować klienta, w jaki sposób działa autoalarm. Standardowo nie wdają się w szczegóły techniczne, jako że większość klientów nie jest takowymi zainteresowana. Jestem przy tym przekonany, że gdyby tylko zapytał Pan o szczegóły - udzieliliby szczegółowych wyjaśnień.
W kwestii pozostałych uwag - usterki, o których Pan wspomina objęte są bezpłatnym serwisem gwarancyjnym, tym bardziej, jeśli wystąpiły różnice w stosunku do wcześniejszych ustaleń (co, przyznam szczerze w historii naszego warsztatu jeszcze się nie zdarzyło).
Nie zmienia to faktu, że bierzemy pełną odpowiedzialność za montowane przez nas alarmy - proszę więc o kontakt telefoniczny w celu ustawienia terminu nieodpłatnego usunięcia usterek. Zachęcam również do dzielenia się innymi uwagami - przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości naszych rozwiązań i każda informacja zwrotna jest dla nas cenną wskazówką na przyszłość.
Pozdrawiam.