Odpowiadasz na:

Ha ha

Trzy dni temu przez 2 godziny nie działał Internet z Orange. Kompletna klapa.
Oto odpowiedź z ich działu "pomocy":

Witamy,

Informujemy, że przeprowadzona weryfikacja... rozwiń

Trzy dni temu przez 2 godziny nie działał Internet z Orange. Kompletna klapa.
Oto odpowiedź z ich działu "pomocy":

Witamy,

Informujemy, że przeprowadzona weryfikacja potwierdziła poprawne działanie internetu. W przypadku ponownego wystąpienia sugerujemy ustawienie ręczne telefonu, zgodnie z opisem na stronie ustaw.orange.pl. Po wpisaniu ustawień należy wyłączyć i włączyć telefon"

Jakbym się zapytał tego genialnego autora odpowiedzi czy również były problemy na EDGE ( modem mam ustawiony na sztywno HSPA + ) to pewnie by się posiłkował Wikipedią.
Szyld zmienili,ale postępowanie godne niebieskiej linii tepeesaaa

zobacz wątek
11 lat temu
~Golarz Filip z Akademii Pana Kleksa

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry