Ha ha
Trzy dni temu przez 2 godziny nie działał Internet z Orange. Kompletna klapa.
Oto odpowiedź z ich działu "pomocy":
Witamy,
Informujemy, że przeprowadzona weryfikacja...
rozwiń
Trzy dni temu przez 2 godziny nie działał Internet z Orange. Kompletna klapa.
Oto odpowiedź z ich działu "pomocy":
Witamy,
Informujemy, że przeprowadzona weryfikacja potwierdziła poprawne działanie internetu. W przypadku ponownego wystąpienia sugerujemy ustawienie ręczne telefonu, zgodnie z opisem na stronie ustaw.orange.pl. Po wpisaniu ustawień należy wyłączyć i włączyć telefon"
Jakbym się zapytał tego genialnego autora odpowiedzi czy również były problemy na EDGE ( modem mam ustawiony na sztywno HSPA + ) to pewnie by się posiłkował Wikipedią.
Szyld zmienili,ale postępowanie godne niebieskiej linii tepeesaaa
zobacz wątek
11 lat temu
~Golarz Filip z Akademii Pana Kleksa