Widok
Awaria sieci Orange w Gdańsku
Opinie do artykułu: Awaria sieci Orange w Gdańsku.
Z powodu awarii stacji bazowych, obecnie 9 tys. użytkowników sieci Orange w Gdańsku, ma problemy z połączeniami. Nieznany jest termin usunięcia awarii.Od rana otrzymujemy sygnały od czytelników, którzy skarżą się na to, że nie działa sieć telefonii komórkowej Orange. Jak ustaliliśmy, obecnie nie działa w Gdańsku kilkadziesiąt stacji bazowych co oznacza, że około 9 tys. klientów sieci Orange nie ma dostępu do usług głosowych w technologii 2G. - W tej sytuacji polecamy przełączenie ręczne ...
Z powodu awarii stacji bazowych, obecnie 9 tys. użytkowników sieci Orange w Gdańsku, ma problemy z połączeniami. Nieznany jest termin usunięcia awarii.Od rana otrzymujemy sygnały od czytelników, którzy skarżą się na to, że nie działa sieć telefonii komórkowej Orange. Jak ustaliliśmy, obecnie nie działa w Gdańsku kilkadziesiąt stacji bazowych co oznacza, że około 9 tys. klientów sieci Orange nie ma dostępu do usług głosowych w technologii 2G. - W tej sytuacji polecamy przełączenie ręczne ...
Orange również od jakiegoś czasu obsługuje TP SA czyli telefony stacjonarne
co prawda te działają dziś ok ale parę dni temu zadzwonił do mnie do firmy ktoś z Orange-Windykacja ( miałam nie opłacony w terminie ostatni rachunek za telefon) No więc zapodam rozmowę:
dryn dryn
- JA : (odbieram telefon i przedstawiam się nazwą spółki)
- PAN: dzień dobry dodzwoniłem się do spółki..... ?
- JA: tak, słucham pana?
- PAN: czy mogę rozmawiać z osobą odpowiedzialną za finanse?
- JA: tak, to ja...słucham pana?
- PAN: proszę zatem podać kod weryfikacyjny gdyż mam do przekazania bardzo ważną informację.
- JA: śmiało, niech pan mówi, słucham pana przecież, nie rozłączam się.
- PAN: proszę podać kod weryfikacyjny, gdyż mamy takie procedury, że inaczej nie mogę pani tej informacji przekazać
- JA: kod weryfikacyjny? a co to takiego? kod klienta z faktury? nie bardzo pana rozumiem
- PAN: (zirytowanym tonem) proszę celem weryfikacji podać kod w postaci NIPu spółki
- JA: co? ale po co to panu? niech pan nie robi ceregieli tylko gada o co chodzi?
- PAN: niech pani nie będzie bezczelna tylko poda ten NIP spółki, przecież to jest NIP ogólnodostępny więc mozna go wszędzie znaleźć
JA: skoro jest dostępny to niech pan go sobie znajdzie i nie zawraca mi głowy i mówi co to za newsa ma pan do zakomunikowania
PAN: to pani ma mi podać ten NIP celem weryfikacji
JA: proszę mnie nie drażnić, skoro pan bawi się w jakieś kody dostępu to ja odmawiam dalszej rozmowy, proszę mi tę idiotyczną wiadomość przesłać na adres firmy albo sobie wyszukać w internecie nasz e-mail i przesłać tą drogą
PAN: w takim razie proszę powiedzieć wyraźnie, że odmawia pani przyjęcia informacji- rozmowa będzie nagrywana
JA: coooo? rozmowa nagrywana? nie zgadzam się
PAN: o co pani chodzi? takie są procedury
JA: panie. weź się pan w glacę puknij , nie życzę sobie pańskich telefonów, nie gadam z osobami, które nagrywają rozmowy, żegnam!
i tak od paru dni raz dziennie dzwoni ten sam pan bądź jego koleżka i mimo iż rachunek szybko opłaciłam oni wciąż nękają mnie telefonicznie, że przekażą jakąś informację ale muszą dokonać weryfikacji
d e b i l e z orędż
dryn dryn
- JA : (odbieram telefon i przedstawiam się nazwą spółki)
- PAN: dzień dobry dodzwoniłem się do spółki..... ?
- JA: tak, słucham pana?
- PAN: czy mogę rozmawiać z osobą odpowiedzialną za finanse?
- JA: tak, to ja...słucham pana?
- PAN: proszę zatem podać kod weryfikacyjny gdyż mam do przekazania bardzo ważną informację.
- JA: śmiało, niech pan mówi, słucham pana przecież, nie rozłączam się.
- PAN: proszę podać kod weryfikacyjny, gdyż mamy takie procedury, że inaczej nie mogę pani tej informacji przekazać
- JA: kod weryfikacyjny? a co to takiego? kod klienta z faktury? nie bardzo pana rozumiem
- PAN: (zirytowanym tonem) proszę celem weryfikacji podać kod w postaci NIPu spółki
- JA: co? ale po co to panu? niech pan nie robi ceregieli tylko gada o co chodzi?
- PAN: niech pani nie będzie bezczelna tylko poda ten NIP spółki, przecież to jest NIP ogólnodostępny więc mozna go wszędzie znaleźć
JA: skoro jest dostępny to niech pan go sobie znajdzie i nie zawraca mi głowy i mówi co to za newsa ma pan do zakomunikowania
PAN: to pani ma mi podać ten NIP celem weryfikacji
JA: proszę mnie nie drażnić, skoro pan bawi się w jakieś kody dostępu to ja odmawiam dalszej rozmowy, proszę mi tę idiotyczną wiadomość przesłać na adres firmy albo sobie wyszukać w internecie nasz e-mail i przesłać tą drogą
PAN: w takim razie proszę powiedzieć wyraźnie, że odmawia pani przyjęcia informacji- rozmowa będzie nagrywana
JA: coooo? rozmowa nagrywana? nie zgadzam się
PAN: o co pani chodzi? takie są procedury
JA: panie. weź się pan w glacę puknij , nie życzę sobie pańskich telefonów, nie gadam z osobami, które nagrywają rozmowy, żegnam!
i tak od paru dni raz dziennie dzwoni ten sam pan bądź jego koleżka i mimo iż rachunek szybko opłaciłam oni wciąż nękają mnie telefonicznie, że przekażą jakąś informację ale muszą dokonać weryfikacji
d e b i l e z orędż
Orange najgorsza sieć w Polsce.
Jakość ich usług i obsługi jest tak beznadziejna, że aż szkoda słów. Uciekłem od nich trzy lata temu, po zmarnowanych tam siedmiu latach. Choć wtedy to była jeszcze Idea i nie było źle. Ale po przejęciu przez Francuzów i połączeniu z TP jakość spadła na łeb na szyję. Traktują klienta jak zło konieczne, a mili są tylko przed podpisaniem umowy. Potem spadaj na drzewo i się bujaj frajerze, podpisałeś umowę to płać i płacz, a my cię zlewamy i może łaskawie pomożemy ci z twoim problemem jak grzecznie poczekasz trzy miesiące.
Nie polecam nikomu, jest teraz taka konkurencja, że trzeba być masochistą, aby u nich siedzieć.
Nie polecam nikomu, jest teraz taka konkurencja, że trzeba być masochistą, aby u nich siedzieć.
Dodałabym do tego niemiłosierny spam smsowy i telefoniczny. Potrafią wysyłać po nocach smsy z jakimiś pseudo promocjami, ofertami, dzwonią średnio raz na tydzień z jakaś ofertą jak nie ubezpieczenia, to zmiany rachunku, albo ankietami. Chyba powariowali... Potrafią dzwonić trzy cztery razy dziennie, powiesz że nie chcesz to zadzwonią za kilka dni znowu..
Ja mam inna siec i nic takiego u mnie nie wystepuje, jedynie przed końcem umowy jakiś telefon chyba był, ale powiedziałam że załatwię w salonie i już nie dzwonili. Za to u męża w orange ciągle zawracaja tyłek. Także odradzam te sieć również.
Ja mam inna siec i nic takiego u mnie nie wystepuje, jedynie przed końcem umowy jakiś telefon chyba był, ale powiedziałam że załatwię w salonie i już nie dzwonili. Za to u męża w orange ciągle zawracaja tyłek. Także odradzam te sieć również.
dziwne bo to samo moge napisac o kazdej sieci w głównie o Play
Abonamenty są dla frajerów co łapia sie na marchewke telefon apotem narzekaja !! Z Ery dostaje spam 2 razy dziennie .w całej histori to play była najgorszą siecią!W orange swietych niema ale obecnie maja najlepsza oferte na karte .Dziadostwo w Orange jest podobne co w innych sieciach .Z ery niedługo tez sie wyprowadzam
niekoniecznie sam mam abonament w tmobile
ale bez telefonu. Abonament wynosi 19 zł i mam w nim 400 minut do wykorzystania we wszystkich sieciach oraz w sieciach stacjonarnych w całej europie (a to akurat jest dla mnie ważne). Żadna 'karta' nie da ci takich warunków. Oczywiście co innego jak ktoś kupuje telefon w abonemencie to wtedy musi abonamentem spłacić ten telefon i nie różni się to wiele od kupowania na raty. Dobrze jest, że klienci mają wybór i każdy może sam zadecydować co dla niego jest dobre.
Hmmm
No rzeczywiście problem jak się dziennie jedzie winda jakieś łącznie 1,5 minuty i nie ma zasięgu... Zwariować można... Sieć przez to jest masakryczna...
A ja zostaję w Orange - przechodzę na markę NJU i mam w nosie wszystko... Minimalne formalności i opłaty....
Nigdy nie narzekałem na Orange - z reguły tam gdzie ja nie miałem zasięgu inni tez nie mieli....
A ja zostaję w Orange - przechodzę na markę NJU i mam w nosie wszystko... Minimalne formalności i opłaty....
Nigdy nie narzekałem na Orange - z reguły tam gdzie ja nie miałem zasięgu inni tez nie mieli....
za 10zl mam nieograniczone rozmowy ze znajomymi
bez podpisywania umowy w tym s****-play jak coś zrypią pójdę gdzie indziej, fakt nie mam 17rdzeniowefo fujhd twarzoksiazka ready taging my słitfocia telefonu za 1zl ( koszt z umowy średnio 70% ceny rynkowej w dniu premiery) a ty dalej dziel na sieci i marki i inne pierdoły zamiast na to co zyskujesz a co tracisz
Między innymi dlatego zrezygnowałem z Orange, po gługiej współpracy.
Do tego te ciągłe smsy typu - wygraj BMW itp. A gdy kilka lat temu przenosiłem numer to zachowanie kobiety z obsługi pozostawiało wiele do życzenia. Ale muszę przyznać, że nie tylko w Orange miałem problemy z zasięgiem. Teraz będąc w innej sieci mam podobne problemy. Chyba wiadomo w której :)
no wlasnie bo powinna ci podac szczegoly techniczne wraz z LAC, CID, pasmem i lokalizacja z GPS. wtedy na pewno bys wiedzial o co chodzi i czulbys sie lepiej.
nie byloby info tez bys d*pe trul. zastanow sie o co ci wlasciwie chodzi i jak ty sobie w zyciu radzisz z takimi problemami.
nie dziala to nie dziala, jak zacznie to sie pierwszy dowiesz.
nie byloby info tez bys d*pe trul. zastanow sie o co ci wlasciwie chodzi i jak ty sobie w zyciu radzisz z takimi problemami.
nie dziala to nie dziala, jak zacznie to sie pierwszy dowiesz.
Ha ha
Trzy dni temu przez 2 godziny nie działał Internet z Orange. Kompletna klapa.
Oto odpowiedź z ich działu "pomocy":
Witamy,
Informujemy, że przeprowadzona weryfikacja potwierdziła poprawne działanie internetu. W przypadku ponownego wystąpienia sugerujemy ustawienie ręczne telefonu, zgodnie z opisem na stronie ustaw.orange.pl. Po wpisaniu ustawień należy wyłączyć i włączyć telefon"
Jakbym się zapytał tego genialnego autora odpowiedzi czy również były problemy na EDGE ( modem mam ustawiony na sztywno HSPA + ) to pewnie by się posiłkował Wikipedią.
Szyld zmienili,ale postępowanie godne niebieskiej linii tepeesaaa
Oto odpowiedź z ich działu "pomocy":
Witamy,
Informujemy, że przeprowadzona weryfikacja potwierdziła poprawne działanie internetu. W przypadku ponownego wystąpienia sugerujemy ustawienie ręczne telefonu, zgodnie z opisem na stronie ustaw.orange.pl. Po wpisaniu ustawień należy wyłączyć i włączyć telefon"
Jakbym się zapytał tego genialnego autora odpowiedzi czy również były problemy na EDGE ( modem mam ustawiony na sztywno HSPA + ) to pewnie by się posiłkował Wikipedią.
Szyld zmienili,ale postępowanie godne niebieskiej linii tepeesaaa
Orange to jakaś parodia. Miałam umowę na 3 lata, dobrze, że mi się kończy. Nigdy więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Taka wielka sieć, a nie potrafi zapewnić zasięgu w każdym miejscu w kraju. To chyba podstawa, żeby móc korzystać z telefonu zgodnie z głównym przeznaczeniem? Na każdym urlopie za miastem musiałam chodzić i szukać zasięgu, żeby choćby smsa wysłać, bo o dzwonieniu mogłam zapomnieć.
Bedzie takich sytuacji wiecej, jezeli nie zmieni sie podejscie gigantow.
Hehe tak to jest jak sie nie robi przegladow klimatyzacji na stacji bazowej :) Pada jedna klima to druga chodzi. Nikt serwisu nie wzywa bo dziala a jak po 2 latach nie wymieniania filtrow i braku przegladow pada druga klima to kontener ze stacja bazowa sie grzeje i padaja urzadzenia przesylowe. Firma Networks wywodzi sie z Ery. Potem byli w T-mobile az w koncu polaczyli sie z Orange. A Orange to dawna TPSA bynajmniej od wchlonietej TPSA przejeto system rzadzenia i klapa po calosci. Tak sie koncza oszczednosci w serwisowaniu i braku dozoru technicznego na obiektach tego typu.
PRZETARG!!!
Jestem abonentem Orange, a wcześnie Idei od 10 lat, ale czas najwyższy uciekać bo to co się dzieje w czasie obecnej umowy (na szczęście tylko do września) to jakaś masakra. Znikający zasięg, zrywane połączenia, dziwne f-ry na 600zł, które po reklamacji korygują do 70zł i natarczywi konsultanci z ich wspaniałymi ofertami.
Dlatego przeniosę nr do tej sieci, która zamiast smartfona da mi nową Nokię 3210 do dzwonienia i tablet do neta.
Czekam na propozycje.
Dlatego przeniosę nr do tej sieci, która zamiast smartfona da mi nową Nokię 3210 do dzwonienia i tablet do neta.
Czekam na propozycje.
unowoczesnianie sieci
Mam kolege ktory pracuje w serwisie Orange i mowil ze takie zreczy moga sie zdarzac, gdyz wymieniaja nadajniki na nowsze aby zapewnic wszedzie ten najszybszy internet lte stad takie jaja czasem. To jak z budowa drog musi byc pzrez jakis czas ciezko aby potem bylo lepiej no coz:)
SKANDAL
to nie jest pierwsza awaria w ciągu ostatniego pół roku. Chyba faktycznie trzeba się zastanowić nad przejściem do konkurencji. Bo tu jest już brak słów.!
A rekompensaty żadnej.. co innego jak konta regularnie nie doładujesz to odrazu straszą cię wyłaczeniem numeru.. albo dzwonią z pierdołami o jakiś promocjach i d*pę zawracają. Przedstawiciele tej firmy są poprostu śmieszni. Dziś w trakcie tej awarii zadzwoniłem z stacjonarnego na biuro obsługi orange, konsultant który odebrał telefon-stwierdził że ja sobie coś w telefonie rozwaliłem i mam sam sobie ten problem rozwiązać... Jestem oburzony i mam w du**e płacić za coś za co jak jest jakiś problem po ich stronie nie mogę korzystać!
A rekompensaty żadnej.. co innego jak konta regularnie nie doładujesz to odrazu straszą cię wyłaczeniem numeru.. albo dzwonią z pierdołami o jakiś promocjach i d*pę zawracają. Przedstawiciele tej firmy są poprostu śmieszni. Dziś w trakcie tej awarii zadzwoniłem z stacjonarnego na biuro obsługi orange, konsultant który odebrał telefon-stwierdził że ja sobie coś w telefonie rozwaliłem i mam sam sobie ten problem rozwiązać... Jestem oburzony i mam w du**e płacić za coś za co jak jest jakiś problem po ich stronie nie mogę korzystać!
Wszyscy operatorzy...
mają swoich klientów głęboko w d...
Klient to jest baran do strzyżenia a nie przyjaciel któremu operator będzie fundował prezenty.
Ludzie są sami sobie winni, pchają się drzwiami i oknami, godzą się na wszystko i podpisują niekorzystne umowy aby tylko dostać do rączek nową zabawkę.
Im więcej plumkających zabawek w rękach ludzi tym gorszy sygnał z bts.
Zamiast narzekać przestańcie wiązać się cyrografami u operatorów.
Klient to jest baran do strzyżenia a nie przyjaciel któremu operator będzie fundował prezenty.
Ludzie są sami sobie winni, pchają się drzwiami i oknami, godzą się na wszystko i podpisują niekorzystne umowy aby tylko dostać do rączek nową zabawkę.
Im więcej plumkających zabawek w rękach ludzi tym gorszy sygnał z bts.
Zamiast narzekać przestańcie wiązać się cyrografami u operatorów.
Ciekawe czy wiecie...
że i tak niezależnie od tego pod jaką nazwą operatora logujemy swój telefon do sieci będziemy korzystać z jednej wspólnej infrastruktury?
Bedziecie podniecać się promocjami, licytować się ilościami minut , jakością usług i prędkościami oferowanymi przez swojego operatora a wszystko i tak będzie przechodziło przez te same stacje bazowe.
Bedziecie podniecać się promocjami, licytować się ilościami minut , jakością usług i prędkościami oferowanymi przez swojego operatora a wszystko i tak będzie przechodziło przez te same stacje bazowe.
problemy z sięcią orange miałam już od wrzesnia, zwsze mi cos w trakcie kazdej rozmowy trzeszczało i rozłączało mnie...Totalna masakra. Połączenia musiałam kilkakrotnie wznawiać bo nie mogłam porozmawiać. Totalne dno! W styczniu przeszłam do T-Mobile i działa bez zarzutu! Zasięg i jakoś rozmów super! Odeszłam z Orange bo zawsze przez telefon wciskali mi ciemnote....
pani z orange byla mila i wszystko wyjasnila
tak dzis bym problem z orange zadzwonilam do operatora i powiedzieli mi co mam zrobic tzn z 3G zaznaczyc na 2G smiga jak niewiem a tak rano nikt i ja nie moglam sie z nikim polaczyc,chociaz powiem ze od paru dni cos sie dzialo ale teraz jest ok.pozdrawiam
Ktoś wcześniej napisał że sieć Orange jest dla ubogich
Chociaż uważam że jesteśmy raczej biednym narodem przy minimalnej gwarantowanej pensji 1200zł do ręki to jednak taniość wcale nie musi iść w parze z bylejakością . Przykładowo mam od roku bezpłatny dostęp do internetu "AREO2" i działa mi on bardzo dobrze, natomiast skuszony ofertą wakacyjna Orange wykupiłem u nich pakiet 6 Gb za 6zł i co po prostu tragedia. Miało być szybciej bo w Areo2 jest ograniczenie do 512 kbit/s a zamiast tego w Orange często gęsto netu nie było wcale. Jeżeli chodzi o szybkość to i owszem dochodziła do 3 Mb/s zaraz po nawiązaniu połączenia a apotem spadek do prędkości mniejszej niż w bezpłatnym necie. Jeżeli to ma być akcja promująca usługi to pogratulować.
Orange Pruszcz Gd
Od pół roku w Pruszczu zrywa połączenia, traci zasięg itp. W budynkach tylko przy oknach. Mam wrażenie, że zasięg jest, ale słaba siła.
Napisałem reklamację do Orange. W odpowiedzi usłyszałem, że ciągle rozwijają sieć i moje problemy są związane z dołączaniem nowych telefonów. Śmieszne.
Napisałem reklamację do Orange. W odpowiedzi usłyszałem, że ciągle rozwijają sieć i moje problemy są związane z dołączaniem nowych telefonów. Śmieszne.
I takie są skutki k o n s o l i d a c j i orange i t-mobile
Centertel było ok. Idea też, choć nawet w filmach się nabijali że przerywa. Orange zaczęło oszczędzać, po wchłonięciu przez TP S.A. zeszło na psy a gwoździem do trumny była konsolidacja z T-mobile.
a przy okazji: kiedy będzie LTE ? I czyim pomysłem była konsolidacja???
a przy okazji: kiedy będzie LTE ? I czyim pomysłem była konsolidacja???