SKANDAL
to nie jest pierwsza awaria w ciągu ostatniego pół roku. Chyba faktycznie trzeba się zastanowić nad przejściem do konkurencji. Bo tu jest już brak słów.!
A rekompensaty żadnej.. co innego jak...
rozwiń
to nie jest pierwsza awaria w ciągu ostatniego pół roku. Chyba faktycznie trzeba się zastanowić nad przejściem do konkurencji. Bo tu jest już brak słów.!
A rekompensaty żadnej.. co innego jak konta regularnie nie doładujesz to odrazu straszą cię wyłaczeniem numeru.. albo dzwonią z pierdołami o jakiś promocjach i d*pę zawracają. Przedstawiciele tej firmy są poprostu śmieszni. Dziś w trakcie tej awarii zadzwoniłem z stacjonarnego na biuro obsługi orange, konsultant który odebrał telefon-stwierdził że ja sobie coś w telefonie rozwaliłem i mam sam sobie ten problem rozwiązać... Jestem oburzony i mam w du**e płacić za coś za co jak jest jakiś problem po ich stronie nie mogę korzystać!
zobacz wątek