Widok

BARDZO DOBRA UCZELNIA

WITAM. JESTEM STUDENTEM WSAIB, MOIM ZDANIEM TO BARDZO DOBRA UCZELNIA. CI, CO PISZĄ, ŻE TAM ZA KASE PRZECHODZI SIĘ DALEJ NAJPIERW NIECH SAMI SIĘ WEZMĄ W GARŚĆ PÓJDĄ DO PRACY I JAK BĘDZIE ICH STAĆ TO NIECH SIĘ ZAPISZĄ. POZIOM JEST PRZECIĘTNY. DLACZEGO ? PONIEWAŻ WYKŁADAJĄ RÓŻNI WYKŁADOWCY SĄ TACY TO WSZYTSKICH NA POPRAWKI WYSYŁAJĄ I SĄ TACY CO W 0 TERMINIE PRZEPUSZCZAJĄ WIĘKSZOŚĆ ROKU ALE NA PEWNO NIE MA TAM NIC ZA DARMO I NIE CHODZI MI O PIENIĄDZĘ TYLKO O WIĘDZĘ !!!
PRZYKRO MI, ŻE INNI SĄ SFLUSTROWANI, IŻ SIEDZĘ NA PAŃSTWOWYCH UCZELNIACH W GRUPACH PO 200 OSÓB ALBO I WIĘCEJ I WSPÓŁCZUJE WAM, ŻE JESTEŚCIE NA UCZELNI OD 8 RANA DO 20, BO MACIE 3 WYKŁADY, A POMIĘDZY NIMI 6 GODZIN OKIENKA. NA WSAIB SZANUJĄ NASZ CZAS !!! JEŚLI CHODZI O PIENIĄDZE TO WIDAĆ GDZIE IDĄ, NIE DO KIESZENI WŁADZ UCZELNI, ALE NA UCZELNIE NP. REMONT ELEWACJI BUNDYNKU, ODNOWĘ SAL LUB POMOCE NAUKOWE DO BIBLIOTEKI CZY TEŻ RÓZNE SZKOLENIA BEZPŁATE NA NAS STUDENTÓW.
MÓWI SIĘ, ŻE PRYWATNA TO DNO – RACZEJ NIE NA WSAIB JEST TO PRACA W SENSOWYCH GRUPACH, PRZEZ CO WYKŁADANE ZAGADNIENIE MOŻNA PRZEDYSKUTOWAĆ Z WYKŁADOWCĄ.
Moja ocena
poziom nauczania: 5

zajęcia dodatkowe: 4

wyposażenie: 5

przystępność cen: 3

ocena ogólna: 5

4.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 16
A ja mam dobrego zdania o tej uczelni. Teraz każdy moze miec mgr, pytanie tylko I CO Z TEGO?? i kogo teraz to obchodzi jaką szkołę robisz? Dopiero gdy będziecie szukać pracy, okaże się czy pracodawca uzna Cię za kogoś z wiarygodnym dyplomem i adekwatnym wykszłceniem. Może teraz gdy nasza kasa poszła w remont elewacji i szklane schody podniesie to standard nauczania, może!! Zyczę powodzenia i dalszego rozwoju pseudouczelniom.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 2