Widok

Bardzo dobry bioenergoterapeuta

Korzystałam z zabiegów bioenergoterapii u Pana Rafała i jestem bardzo zadowolona. Jakość usług w jego wykonaniu jest na najwyższym poziomie. Człowiek otwarty, szeroka wiedza, a co najważniejsze ma w sobie bardzo dużo empatii.
Pomógł mi w moich problemach więc jestem mu ogromnie wdzięczna.
Ewa która poleca.
Moja ocena
oferta: 6
 
obsługa: 6
 
jakość usług: 6
 
czas oczekiwania: 6
 
przystępność cen: 6
 
ocena ogólna: 6
 
6.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 31 nie zgadzam się z tą opinią 0
fajnie, ale o co chodzi z ta całą energoterapią, jak Ci pomógł? z czym miałaś problem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witaj, problem miałam od lat a mianowicie ciągłe bóle głowy i bardzo niskie ciśnienie. Dzień w dzień czułam się bardzo osłabiona. Tabletki nie pomagały, lekarze byli bezradni. Dostałam namiar od znajomej, której Pan Rafał pomógł więc nie nie mając nic do stracenia skorzystałam z zabiegów energetycznych. Nie znam się na tym o co chodzi z tą bioenergią, tryle co poczytałam w internecie. Natomiast dzięki tym zabiegom czuję się wspaniale, bóle głowy ustąpiły, a ciśnienie teraz mam w normie. Zabiegów miałam osiem, a robił różne rzeczy, trudno to opisać bo jak już wspomniałam temat ten jest mi obcy, ale jedno powiedz jest skuteczny.Pozdrawiam i polecam zabiegi u Pana Rafała bo to świetny specjalista.
popieram tę opinię 29 nie zgadzam się z tą opinią 1
Fajny wpis ale był bym jednak daleki od wiary w cudowne moce. Dla kuglarzy osobny kocioł w piekle się gotuje.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 20
Nie do Ciebie Gundek III Mondry piszę tylko odpisuje na pytanie, więc nie wcinaj się w rozmowę między dorosłych. Każdy wierzy w to co chce wierzyć więc życzę Ci powodzenia wiary w piekło. Ja wierzę w dobro więc i tego samego Ci życzę . Pozdrawiam Ewa
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 2