Witam. Nie wiem czy poniższa ocena ma dla kogokolwiek znaczenie, nie mniej jednak chciałbym się podzielić swoim spostrzeżeniem. W wymienionym markecie bywam rzadko ze względu na odległość - bliżej mi do konkurencyjnych marketów. Dzisiaj wybrałem się na zakup plastikowego regału do piwnicy - prozaiczna rzecz. Wcześniej sprawdziłem dostępność na stronie. Wpadam, szukam - no nie ma. I tutaj właśnie chciałem podkreślić subtelną różnicę w obsłudze klienta. "Złapałem" jakiegoś sympatycznego Pana z obsługi, który czym prędzej zaprowadził mnie do kolegi z konkretnego działu. Po chwili obydwaj sprawdzili lokalizację regałów i rozpoczęli poszukiwania (chciałbym nadmienić, że w niedzielę w markecie nie brakuje im klientów z pytaniami). Po chwili rozległ się odgłos radości - regał się odnalazł. Panowie załatwili sprawę szybko i sprawnie a co najważniejsze z uśmiechem - co niestety rzadko spotykam u pracowników konkurencji . Być może trafiłem na wyjątkowo dobry dzień - nie mniej jednak - mnie obsługa Obi "kupiła" i chyba częściej będę tam zaglądał.