Re: Bezczelność kierowniczki w CCC G. Przymorze
Jako ktoś kto już coś przeżył uważam ze kierownik salonu powinien być przykładem dla pracowników i być grzecznym dla wszystkich, pracowników jak i klientów. Kiedy jednak kierownik pokazuje że w...
rozwiń
Jako ktoś kto już coś przeżył uważam ze kierownik salonu powinien być przykładem dla pracowników i być grzecznym dla wszystkich, pracowników jak i klientów. Kiedy jednak kierownik pokazuje że w d... ma klientów a pracowników przy klientach traktuje jak niższa kategorie to jak przepraszam, ale sam bym takiej pani nie zatrudnił. Mam firmę i wymagam od moich menagerów, by traktowali pracowników tak jak ja ich traktowałem kiedy zaczynali. Bo przecież każdy może przy odrobinie dobrej woli być dobry, i nie ucierpi na tym ani autorytet ani niczyja duma, a ludzie chętnie chodzą do pracy co przekłada się na większe zaangażowanie i oczywiście zyski. Tylko jak tu się starać jak ci na gorze maja wszystko w nosie i wyglądają jakby pracowali za kare.
zobacz wątek