Widok
Beznadziejna obsługa
Pierwszy raz z usług Shiro to Kuro korzystałam w lipcu 2016, sushi przyjechało wtedy spóźnione 3h, przez co było ciepłe i nieświeże.
Z powodu sylwestrowej oferty, znajomi zamówili sushi ponownie (Chociaż ich ostrzegałam przed jakością i obsługa). Sushi miało być gotowe na 21:00, okazało się że będzie gotowe na 23:00 i w ramach przeprosin za opóźnienie zaoferują nam dowóz oraz zniżkę...Tylko sushi nie dojechało w ogóle tej nocy. Po 23:00 nie dało się dodzwonić do restauracji, a później mieli już pełną skrzynkę wiadomości. Co oznacza, że nie byliśmy jedynymi niezadowolonymi klientami.
Mam nadzieję, że rynek ich zweryfikuje.
Z powodu sylwestrowej oferty, znajomi zamówili sushi ponownie (Chociaż ich ostrzegałam przed jakością i obsługa). Sushi miało być gotowe na 21:00, okazało się że będzie gotowe na 23:00 i w ramach przeprosin za opóźnienie zaoferują nam dowóz oraz zniżkę...Tylko sushi nie dojechało w ogóle tej nocy. Po 23:00 nie dało się dodzwonić do restauracji, a później mieli już pełną skrzynkę wiadomości. Co oznacza, że nie byliśmy jedynymi niezadowolonymi klientami.
Mam nadzieję, że rynek ich zweryfikuje.
Moja ocena
Shiro to Kuro
kategoria: Jedzenie na wynos
obsługa: 1
jakość potraw: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6