Widok

Brak odpowiedzi na skargę

" Proszę o wyjaśnienie powodów niedostarczenia przesyłki w dniu 12 stycznia . Tego dnia w godzinach 12.30 -13.30 rozmawiałem z waszym kurierem (t. 511015518) oraz z dwoma kobietami w
pod nr 0 801-345-345 i mówiłem ze w domu będzie ktoś od godz 13.30 cały czas. Powiedziano mi ze w tym czasie nie mogą mi dostarczyć przesyłki . Podpowiedziałem Państwa pracownikom, ze kurier jak będzie wracał na Kowale to może jechać przez Chełm. Od tej pory cały czas ktoś był w domu.
Jak możecie wytłumaczyć informacją na stronie "Śledzenie przesyłki " którą tu kopiuję

"12-01-2011 16:13 Gdańsk (z siedzibą w Kowalach) Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenie przesyłki. W celu umówienia ponownego doręczenia prosimy o kontakt z naszym Contact Center"
Jest to ewidentne kłamstwo bo od 13.30 cały czas był koś w domu.
Jesteście bardzo nie rzetelną firmą i macie bardzo nieodpowiedzialnych pracowników. "

To jest kopia skargi z 13 stycznia, na która do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Myślę że to wystarczający powód by nikt rozsądny nie korzystał z usług tej firmy.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
DHL to jest firma która nie szanuje klienta. Zwlekają z przesyłką, umawiają się i nie przyjeżdżają. Ani przepraszam ani telefonu. A w centrum interwencji mówią: proszę pobrać wniosek reklamacyjny z www. MASAKRA. NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry