Widok
Brak profesjonalizmu w obsłudze klienta.
Zwłaszcza takiego, który przychodzi z małą sprawą.
Może sam sklep jest profesjonalny, ze względu na asortyment, ale na pewno nie z powodu żenującej ( mało powiedziane ) obsługi.
Umówiłem się wcześniej na serwis roweru dziecięcego. Wszystko ustalone, przywiozłem rower 3 dni później tak jak było umówione. Kiedy przywiozłem, był już inny człowiek, który rozbawiony wyraził zdziwienie że ktoś w ogóle przyjął do TAK PROFESJONALNEGO SERWISU taki rowerek. Na szczęście znalazł kartkę na której kolega deklarował przyjęcie, więc łaskawie się zgodził.
Nie omieszkał skomentować że dla dziecka ( 6 lat ) to rower powinien być za conajmniej 1500 PLN.
Miał zadzwonić jak będzie zrobiony - niby w środę.
Jest piątek, i sam dzwonię zapytać co i jak. Okazuje się że rower zrobiony i czeka. Pytam, czemu nikt nie zadzwonił jak było umówione/obiecane.
" Eee, widocznie kolega był zarobiony, no trudno, nie ma co, rower może Pan sobie odebrać".
"Ok, czy może mi Pan podać kwotę do zapłaty"
"EE, nie mogę, musiałbym tam podejść i sprawdzić, ale to trochę potrwa, więc..."
Wielka łaska PROFESJONALNEGO SERWISU, nie ma co.
Na szczęście są inne, tam już nie wrócę.
Ot, wyżalić się chciałem.
Może sam sklep jest profesjonalny, ze względu na asortyment, ale na pewno nie z powodu żenującej ( mało powiedziane ) obsługi.
Umówiłem się wcześniej na serwis roweru dziecięcego. Wszystko ustalone, przywiozłem rower 3 dni później tak jak było umówione. Kiedy przywiozłem, był już inny człowiek, który rozbawiony wyraził zdziwienie że ktoś w ogóle przyjął do TAK PROFESJONALNEGO SERWISU taki rowerek. Na szczęście znalazł kartkę na której kolega deklarował przyjęcie, więc łaskawie się zgodził.
Nie omieszkał skomentować że dla dziecka ( 6 lat ) to rower powinien być za conajmniej 1500 PLN.
Miał zadzwonić jak będzie zrobiony - niby w środę.
Jest piątek, i sam dzwonię zapytać co i jak. Okazuje się że rower zrobiony i czeka. Pytam, czemu nikt nie zadzwonił jak było umówione/obiecane.
" Eee, widocznie kolega był zarobiony, no trudno, nie ma co, rower może Pan sobie odebrać".
"Ok, czy może mi Pan podać kwotę do zapłaty"
"EE, nie mogę, musiałbym tam podejść i sprawdzić, ale to trochę potrwa, więc..."
Wielka łaska PROFESJONALNEGO SERWISU, nie ma co.
Na szczęście są inne, tam już nie wrócę.
Ot, wyżalić się chciałem.
Moja ocena
Dre Rowery
kategoria: Sklepy i serwisy rowerowe
obsługa: 1
asortyment: 5
jakość usług: 2
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.4
* maksymalna ocena 6