Widok

Brak profesjonalizmu w obsłudze klienta.

Zwłaszcza takiego, który przychodzi z małą sprawą.
Może sam sklep jest profesjonalny, ze względu na asortyment, ale na pewno nie z powodu żenującej ( mało powiedziane ) obsługi.
Umówiłem się wcześniej na serwis roweru dziecięcego. Wszystko ustalone, przywiozłem rower 3 dni później tak jak było umówione. Kiedy przywiozłem, był już inny człowiek, który rozbawiony wyraził zdziwienie że ktoś w ogóle przyjął do TAK PROFESJONALNEGO SERWISU taki rowerek. Na szczęście znalazł kartkę na której kolega deklarował przyjęcie, więc łaskawie się zgodził.
Nie omieszkał skomentować że dla dziecka ( 6 lat ) to rower powinien być za conajmniej 1500 PLN.
Miał zadzwonić jak będzie zrobiony - niby w środę.
Jest piątek, i sam dzwonię zapytać co i jak. Okazuje się że rower zrobiony i czeka. Pytam, czemu nikt nie zadzwonił jak było umówione/obiecane.
" Eee, widocznie kolega był zarobiony, no trudno, nie ma co, rower może Pan sobie odebrać".
"Ok, czy może mi Pan podać kwotę do zapłaty"
"EE, nie mogę, musiałbym tam podejść i sprawdzić, ale to trochę potrwa, więc..."
Wielka łaska PROFESJONALNEGO SERWISU, nie ma co.
Na szczęście są inne, tam już nie wrócę.
Ot, wyżalić się chciałem.
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 5
 
jakość usług: 2
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 2
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Sprawa została wyjaśniona wśród załogi, Klient otrzymał rabat w ramach przeprosin za brak kontaktu w odpowiednim czasie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry