Widok
Brak zaangazowania
Zamówiłam naprawę okularów w czerwcu, zotałam poinformowana, że po dwóch tygodniach ktoś do mnie zadzwoni i udzieli informacji zwrotnej. Po miesiącu, jak mi się przypomniało - sama zadzwoniłam do salonu. Czekałam na połączenie bardzo długo.. i informacji satsfakcjonującej nie dostałam. Zostałam grzecznie przeproszona i zapewniona, że Pani kierowniczka sama się zajmie problemem. Po kolejnym miesiącu osobiście się stawiłam w sklepie i dopiero wtedy okazało się, że części od niedawna są już w sklepie, ale nikomu nie chciało się do mnie zadzwonić i poprosić o stawienie się w sklepie. Szkoda, bo obsługa do okularów wartych 640 zł powinna być bardziej prężna.
Moja ocena
Optyk Pryzmat
kategoria: Salony optyczne
obsługa: 3
oferta: 3
jakość usług: 3
wyposażenie: 3
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
3.0
* maksymalna ocena 6