Widok

Brama Sopocka

Osiedle powstaje na granicy Gdyni i Sopotu, w bezpośrednim sąsiedztwie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. Zgodnie z zamierzeniem miasta w tej okolicy powstawać będzie kameralna, prestiżowa zabudowa mieszkaniowa.

Szybko można dostać się stąd do trójmiejskiej obwodnicy oraz do centrum Gdyni, po drugiej stronie ulicy Wielkopolskiej powstaje przystanek Kolei Metropolitarnej. Sąsiedztwo ...
przeczytaj więcej o inwestycji
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 11

kpina a nie prestizowa zabudowa

jak czytam te oferte to mi sie smiac chce, kameralna , prestizowa zabudowa to kpina .wejscie do budynkow ze strony ulicy sopockiej , gdzie jest wieczny korek ktory konczy sie w godzinach wieczornych ,z drugiej strony halas od torow kursuja pociagi , czesciej w nocy towarowe ktore daja sygnaly dzwiekowe zblizajac sie do stacji a wiekszy chalas bedzie gdy puszcza tymi torami kolej metropolitalna , dzialka znajduje sie przy zasuszonym jeziorze gdzie jest mnostwo robactwa i fruwaja trawy w duzej ilosci ,hulaja tez na wiosne i jesien bardzo silne wiatry zrywajace dachowki i rynny .teren jest wilgotny i pelen mgiel .na wprost wejsc do budynkow znajduje sie osiedle domkow wielorodzinnych i nawzajem zagladac beda sobie do okien.zanim kupicie tam mieszkanie przejdzcie sie z zapytaniem do mieszkancow ktorzy mieszkaja w okolicy poniewaz czesc tego jeziora byla zasypywana ziemia i w drugim etapie maja powstac kolejne domki .
popieram tę opinię 104 nie zgadzam się z tą opinią 15

To jakaś masakra

Ta inwestycja to jakas groteska. Pośpiesznie zasypano bagno gruzem i śmieciami, wjechał buldożer, troche wyrównał i jest kawałek gruntu. Z jednej strony Sopocka - wiecznie zakorkowana, ulica przebiega 10-15m od budynków na wysokośki balkonów . Kierowcy stojący w korku bedą zaglądać mieszkańcom w talerze - o hałasie i spalinach nie wpomnę, żeby było ciekawiej z drugiej strony są tory po których lada chwila bedzie śmigać kolej metropolitalna.50 metrów dalej jest skrzyzowanie sopocka - wielkopolska, które ma być przebudowane wkrótce w węzeł Karwiny. Istna oaza spokoju. Reumatyzm bagienny free of charge - ale chyba o tym ulotki reklamowe nie mówią.
popieram tę opinię 79 nie zgadzam się z tą opinią 9

brak sprzedaży

Nie wiem ale z dostepności mieszkań można wywnioskować że praktycznie żadne mieszkanie nie zostąło sprzedane. a co ciekawe mieszkania z antresolami sa budowane bez schodow.klient sam ma se wybudowac.mieszkania niedoswietlone..no tragedia...
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 10
Sprzedano 36 mieszkań, a w większości mieszkają już właściciele, w tym moja rodzina.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 12

to bardzo ciekawe, co piszesz, bo zgodnie z informacjami dewelopera pierwszy etap obejmuje 54 mieszkania, a na wyświetlaczu umieszczonym nad biurem sprzedaży (który oglądam sobie codziennie stojąc w korku) jest informacja, że "zostało tylko (!) 49 mieszkań"
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3
Wyświetlacz nie był odświeżany od roku. Codziennie przechodzę i zmienia się jedynie temperatura. We wszystkich budynkach sprzedano 2/3 mieszkań. Niektóre dopiero będą kończone. Mój sąsiad zacznie prace w grudniu - zbiera materiały i kasę. Sąsiad z budynku obok wyjechał do dalszej pracy w GB i też wróci za jakiś czas. My mieszkamy od blisko roku. Jest nam tu fajnie. i tyle. a ogródek dla dzieciaków - rewelacja!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 10

Pochwal sie lepiej wilgocia w garazach, zapaszkiem z Sopockiej i trabiacymi pociagami przed stacja:].
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
A można prosić o opinie.Coś więcej?Chcemy kupić tam mieszkanie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

brama sopocka

to w końcu jak Kack Mały czy Wielki - bo piszecie pismaki i nie wiecie co-
wg mnie to są już Karwiny !!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 10

i wielkie bagno!!!

kto w tym bagnie zamieszka i bozbawi się swojego "mieszka" - będzie żałował - oj będzie!!! - powyżej opisanie więc nie będę się powtarzać!!!
popieram tę opinię 33 nie zgadzam się z tą opinią 8

albo kupujesz mieszkanie przy bagnie i masz przestrzen i nic ci nie wybuduja pod oknami, albo kupujesz gdzie indziej z oczami sasiada w prywatnej przestrzeni ;-) zalezy od indywidualnych preferncji
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

komarowo

chyba tu nie mieszkasz to zawsze byl wielki kack a pozatym co sie wtracasz???jestes jednym z inwestorow?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Apartamenty

na mokradłach
popieram tę opinię 51 nie zgadzam się z tą opinią 8

Poprawki

Juz zaczyna wchodzic wilgoc w mury ,gdy popada na tym terenie zawsze stala woda.Od paru dni grzebia cos przy fundametach kolejni wlasciciele z parterow pewnie zaczynaja miec problem .
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 8
Proszę przyjść i zobaczyć w naszym parterowym mieszkaniu, gdzie wchodzi wilgoć, zamiast siać plotki i kłapać zazdrosnym dziobem. Grzebią, Bo 36 właścicieli chce wspólnie o coś zawalczyć u dewelopera. A o co, to już nasza sprawa. Mieszka nam się dobrze, wbrew wyciu hejterów. Wymyślił wilgoć... Ja nie mogę.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 14
Witam, dla podkrecenia klimatu muszę napisać że sprzedano 37 mieszkań: -) jestem nową właścicielką i nie żałuję wybory.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 12
Jak jeszcze nie ma wilgoci to predzej czy pozniej wyjdzie ,zabezpieczenie fundamentow wygladalo w ten sposob ze przykladano folie i wrzucano kostke brukowa .A tak wogole to niczego nie zazdroszcze bo mam dom jak wasz caly budynek.Zal mi tylko ludzi ktorzy wydaja ogromne pieniadze na takie badziewie a deweloper nabija sobie kieszen.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 4

Odpowiadam dopiero teraz. Bo mam chwilę. Kochany panie. cóż to za chwalenie się mieszkaniem... domem. Zostawiłem dorosłym dzieciom dom o powierzchni mieszkalnej 800 m2, z ogrodem owocowym 800 m2, mieszkanie 63 m2 na działkach leśnych. sprzedałem stare mieszkanie 50 m2 w orłowie. miałem gdzieś stare budownictwo, sprzątanie hektarów teraz z żoną i dwojgiem młodszych dzieci, tu nam dobrze. Proszę się więc nie chwalić metrażem. Współczuję hektarów sprzątania i ogrzewania. znam to świetnie.....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Do Pana Piotra

Panie Piotrze, a mozna prosić o jakis namiar na Pana? E-mail chociażby? Miałabym kilka pytań do kogos kto juz mieszka na tym osiedlu. Z gory dziekuje i pozdrawiam :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

dobrze ze przeczytalam

ogladalam plany a poniewaz jestem z poza Polski prawie sie zdecydowalam
dziekuje ....:)
popieram tę opinię 43 nie zgadzam się z tą opinią 1
Budynki pewnie zaczną pękać na tych bagnach. Ta prestiżowa nazwa ha ha brama Sopotu w Gdyni.

Ile za metr liczą?
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 7

626-6300m2
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 10

bagno

Minusem zabudowy jest brak garazy pod budynkami,dodatkowa oplata za miejsce parkingowe pod oknami sasiadow.Widok z jednej strony na bagno i tory z drugiej na pewno nie widac panoramy Gdyni tylko domki osiedla znad przeciwka.Osiedle nie bedzie zamkniete poniewaz przebiega przeznie droga Podlesna ,ktora pozniej beda w weekendy i na codzien jak dawniej przechodzic i przejezdzac tlumy ludzi na rowerach .Projekt ostatniego pietra jest nietypowy wchodzi sie przez sypielnie schodami do czesci gornej goscinnej???!!!!Parter jest bardzo niski ,ogrodki musialyby miec 2 metrowy plot aby nie dostawala sie do nich zwierzyna wychodzaca z pobliskiego lasu:dziki,sarnyWygorowana cena za metraz ,20 cm pustaki pokryte styropianem.Zycze powodzenia w placeniu rachunkow.
popieram tę opinię 50 nie zgadzam się z tą opinią 4

komarowo

wszstko co tu napisane to prawda,a ta pitola co napisala,ze to karwiny niech sie niewypowiada.tobyl zawsze w.kack chyba,ze wchlonely go karwiny tak jak gdynia w latach 70.
popieram tę opinię 30 nie zgadzam się z tą opinią 4

wspaniala lokalizacja doprawdy - z jednej strony zakorkowana sopocka a z drugiej

tory 50m od budynku, trzeba byc niespelna rozumu zeby placic ok. 6 kola za m, nie ruzumiem jak w ogole mogl sie zrodzic taki pomysl zeby tam postawic bydynki mieszkalne
popieram tę opinię 46 nie zgadzam się z tą opinią 8

Nie rozumiem

Przeciez po drugiej stronie ulicy od dawna stoją budynki i jakos ludzie w nich żyją, pomimo tych odwiecznych korków zaraz przed domem. Poza tym większość mieszkan w 3miescie jest przy takich drogach, szczegolnie jesli ktos chce mieszkac blisko centrum...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 9

Ale mieszkaja troche dalej od torow, sa od nich odgrodzeni reszta nowwych budynkow, no i co najwazniejsze, daleko od tego jeziora, gdzie mozna wejsc az po pas!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

dzięki

dziękuję wszystkim co napisali, miałam wpłaconą zaliczkę ale trudno przepadnie. Nie kupuję tam mieszkania. Tylko szkoda 5 tyś zł ale patrząc z drugiej strony jestem zarobiona.
popieram tę opinię 41 nie zgadzam się z tą opinią 6
a gdzie tam isc na spacer przecież bez srodka komunikacji nie ruszy sie z buta bo gdzie ??? mam tak kolezanke ktora kupila jako druga osoba jak zobaczylem czynsz to za glowe sie zlapalem !!!! zycze powodzenia mieszkancom osiedla
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 5

wszedłem na oficjalną stronę inwestycji i parsknąłem w głos

wołają między 6300 a 8000 za metr za mieszkania na skarpie między wiecznie zakorkowaną Sopocką a osuszonym jeziorem. Nie te czasy, nie te ceny...
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 8

a jednak wszystkie sprzedali
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 12
Kupiłam apartament w I etapie, mam duży balkon, dużo swobody i wszędzie blisko! Poza tym ja bardzo się cieszę że nie mieszka nas tu dużo, jest fajnie, kameralnie, cicho, bezproblemowo. W każdym budynku jest tylko 6 mieszkań a i odległości między budynkami są dość dużo. Lokalizacji lepszej sobie wymarzyć nie mogłam, piękne tereny! Chyba nie doceniacie tego co macie, wierzcie mi że ludzie mają naprawdę spore problemy z nowymi mieszkaniami. Tu u nas jest super!
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 18

ach ci deweloperzy

byscie sie troche chociaz postarali, zbey to nie brzmialo jak reklama..
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 1

zgadzam się, lokalizacja super, budynki fajne,mieszka sie super, tez mieszkam na tym osiedlu od dwoch lat (mieszkanie z pierwszego etapu budowy) i jestem mega zadowolona, wiec nie rozumiem skad te negatywne wypowiedzi???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

gdzie sprzedali co sprzedali ?

wejdz na strone polnordu i zobacz ile sprzedali hehe
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja znowu jestem bardziej pozytywnie nastawiony. Byłem tam w tamtym tygodniu (przeprowadzam się bo Gdynia będzie moim nowym miejscem pracy) i jeżeli chodzi o same budynki i mieszkania to jest to całkiem fajnie zorganizowane . Tak jak mówi Magda - 6 mieszkań w każdym budynku, dwa na piętro, w odpowiedniej odległości od drogi. Mieszkania same w sobie też są bardzo dobrej jakości. To, że było tam jezioro, zupełnie mi w tej chwili nie przeszkadza.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 16
Nie wiem, ja tam kilka razy byłem, bo przymierzam się do kupna i komarów nie zauważyłem, ale zauważyłem za to że korki nie tylko są na Sopockiej, ale też w innych częściach miasta, więc nie przejmowałbym się akurat tymi kwestiami. Mi się wydaje, że mieszkania są dobrze wykończone i okna dobrze wyciszają jakiekolwiek hałasy, zresztą wcale nie jest to tak blisko od drogi. Mnie się osiedle podoba.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 14
W Gdyni rozglądałam się za mieszkaniem, szukamy czegoś wyjątkowego. Osiedle Brama Sopocka bardzo się nam podoba. Wybieramy się jakoś na dniach żeby obejrzeć mieszkanie i pewnie na tym osiedlu się zdecydujemy kupić. Mieszkania są duże, ja chciałabym takie z antresolą pewnie się uda bo dzwoniłam i są dostępne jeszcze takie. Planujemy też skorzystać z opcji jaką daje Polnord na wykończenie mieszkania dla nas mniejszy problem, musimy tylko się dogadać z deweloperem.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 17
To jest wg mnie bardzo kameralne osiedle i nie każdemu może odpowiadać, ale moim zdaniem jak najbardziej warto kupić tu mieszkanie. Okolica jest super, dojazd rewelacja - wszędzie blisko. Mieszkania są przestronne, komfortowo się będzie na pewno tu mieszkać!
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 14
@karola A ty kupiłaś tam mieszkanie? Czy może zamierzasz kupić? My się rozglądamy nad fajnym mieszkaniem w okolicy, ale nie znam na tyle Gdyni, ani Sopotu, ja jestem z okolic Poznania ale mój narzeczony stąd pochodzi i tu chcemy zakładać rodzinę. Są jeszcze fajne mieszkania w ofercie dewelopera?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 12
Właśnie słuchajcie chodzi o to, że jest już mały wybór mieszkań, chyba że z etapu z dostępnymi mieszkaniami w 2017 r. Ja się zdecydowałam na to osiedle bo mi odpowiada dosłownie wszystko. Okolica, dogodny dojazd a tym bardziej, że planują nowy przystanek PKMki w pobliżu. Mieszkania są przestronne, osiedle to nie moloch w centrum miasta, a właśnie kameralne, fajne i chciałabym z miłymi sąsiadami;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 7

Fajne domki i tylko domki fajne. Nie udawaj podniecenia na widok bagna, torow, sopockiej i wielkopolskiej, bo to sie kwalifikuje do leczenia.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
@ magda No właśnie też planuję zapytać ich o tą ofertę? Bo to jest na jakiś rabat do wykończenia prawda? Wiesz już może coś więcej na ten temat? Mają też może rabaty na meble czy tu bardziej chodzi o panele/kafelki/biały montaż?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 12

ja was prosze

chociaz byscie sie nei wiem jak starali poprawic marny wizerunek osiedla to i tak musicie przyznac, ze Polnord niezle wtopil..i zadne tutaj wypisywanie komentarzy przez biuro sprzedazy nic nie pomoze..albo obnizycie ceny albo nei sprzedacie..zreszta sami dobrze wiecie, że to ostatni dzwonek na rynku przed walnięciem bańki.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 7
Nie jestem pracownikiem żadnego biura sprzedaży. Bronię natomiast naszego dobrego imienia. Naszego - mieszkańców. Jestem Gdynianinem od urodzenia, a żyję już prawie sześćdziesiąt lat. Mieszkałem dwukrotnie na Działkach Leśnych, miałem mieszkanie w pobliżu Szkoły Morskiej, dziesięć lat przemieszkałem w Orłowie. Tu, przy Sopockiej mieszka się tak samo, jak wszędzie. Nie wiem, skąd tyle złośliwości i złej krwi... Zazdrość, płatny hejt. Mieszkamy we czworo, w dużym mieszkaniu od 29 listopada ubiegłego roku. I co - Jest dobrze.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 15

Witam,
Przyglądam się tej inwestycji pod kątem zakupu, czy mogę prosić jakieś aktualne wrażenia mieszkańców?
Pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

witam, ja również jestem ciekaw opinii o budynkach,o tym jak się mieszka, piszcie proszę :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

A co byście chcieli wiedzieć?
Jestem po wykończeniu i wprowadzce, na razie wrażenia pozytywne. Mieszka się fajnie, hałas ulicy nie dociera do wnętrza mieszkań. Zastrzeżenia można mieć do wysokości opłat (ogrzewanie jest z lokalnej gazowej kotłowni). Dużym plusem jest dobry układ mieszkań -- cała powierzchnia wykorzystana użytkowo; mogą przeszkadzać trochę małe łazienki.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 10

Wrażenia

Piotrze, podałbyś namiar na siebie?
Dziś oglądałem nowe budynki na Waszym osiedlu, wyglądają schludnie. Wolałbym zasięgnąć języka przez zakupem, jeśli to nie problem.

Z góry dzięki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7
Jestem mieszkancem osiedla i zauważyłem ze rozkopano budynek smarowano fundamenty i wlozono pozniej rury do drenażu.Czyzby podchodzila woda pod budynki ??Oglądajcie dobrze piwnice czy nie wchodzi wilgoć ,kiedys byl to teren podmokly.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie no jak ktos mieszkal wczesniej bezposrednio przy skmce, bagnach czy zakorkowanych ulicach i nie przeszkadzal mu halas, smog i wilgoc, to to miejsce idealne dla niego:D.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tylko juz teraz wychodzi wilgoc:D
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wczoraj widzialem w hali garazowej w kilku roznych miejscach poprawki szpachlowe na scianie przy podlodze. Czy ktos tam czyms uderzyl, czy to wilgoc juz idzie w fundamenty? Ogladalismy pod tymi nowymi budynkami nad skarpa bezposrednio nad jeziorem/rzeczka i mozna tam wpasc po pas, wiec troche sie boje tej wilgoci:/.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

W hali garazowej widzialem zaszpachlowane elementy scian tuz nad podloga. Mam obawy, czy to czasem nie wilgoc, bo w to jezioro obok mozna po pas wejsc:/. Czy ktos z mieszkancow moze sie wypowiedziec na ten temat?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Deweloper zapewnia, że dobrze zabezpieczył budynki Brama Sopocka II. Czy ktoś może powiedzić coś na temat wilgoci w garażu? Czy ktoś może ma specyfikację? Deweloper unika odpowiedzi na trudne pytania!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Niestety jest wilgoć w budynkach ll etapu. Poziom -1 jest cały Mojry, brak możliwości korzystania z komórek lokatorskich. Brak kontaktu z deweloperem, nie poczuwa sie do odpowiedzialności, co jest dziwne bo wciąż są nie sprzedane mieszkania. Pewnie sprawa zostanie skierowana do sądu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak ostrzegalam przed zakupem to mnie wysmiewano i mowiono ze pisze bzdury .My ktorzy mieszkamy tu od dziecinstwa wiemy jak ten teran wygladal kiedys i ile nawieziono gruzu aby powiekszyc ten teren.Ten kto skorzystal z ostrzezenia nie stracil reszta predzej czy pozniej bedzie miala problem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

pytanie do mieszkańców

Dzień dobry,
mam pytanie do mieszkańców: jesteśmy zainteresowani tą inwestycją. Na etapie obecnych rozmów deweloper przyznaje się do problemów z wilgocią, otwarcie je pokazuje (potwierdza ich występowania nawet w drodze e-mail), deklaruje prace nad ich usunięciem. Abstrahując od opinii osób, które nie są mieszkańcami i życzą polnordowi wszystkiego najgorszego: czy z formalnego pkt widzenia wspólnota ma problemy z egzekwowaniem działań dewelopera?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

wilgoć

Mimo, że nie jestem mieszkańcem bardzo interesowałem się tą inwestycją. Chciałem kupić mieszkanie ok. lutego/marca tego roku. Wycofałem się. Niestety developer nie przyznaje się do wilgoci. Mimo, iż "sól" wychodziła ze ścian i było wilgotno. Osoba z biura udawała "głupią" i w ogóle nie wchodziła w żadne rozmowy na temat wilgoci. Po długich bojach otrzymałem dokumentację techniczną. Inspektor budowlany nie miał do niej żadnych zastrzeżeń. Jednak wizja lokalna (obejrzenie garażu) dało odpowiedź na wszystkie wątpliwości. Nasz inspektor zasugerował, że nie wykonano izolacji dokładnie. Co do egzekwowania dokumentów już na etapie rozmów mieliśmy duży problem...
Proponuję pojechać tam po jakimś deszczu i przejść się po garażach - tu będzie odpowiedź... Wtedy podjąć decyzję.
Jednocześnie proszę zwrócić uwagę, iż nadal duża ilość mieszkań z 2 etapu nie jest sprzedana.
Życzę powodzenia w poszukiwaniu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzięki za informację. Jak wspomniałem, obecnie prezentują stanowisko, w którym przyznają się do błędów wykonawców i biorą odpowiedzialność - stanowisko prezentowane przez Panią z biura. Same wykucia w garażach świadczą, że diagnozują problem (oprowadzono nas po hali i piwnicach).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A czy wydaje Ci się, że osoby tam mieszkające potwierdzą, że wpakowały się na minę?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

bylam na osiedlu, ogladalam mieszkanie do kupna i widzialam wilgoc w garazach, niestety na kazdej budowie zdarzaja sie rozne rzeczy, deweloper niczego nie ukrywal i o wszystkim rozmawial otwarcie, powiedzial ze trwaja sprawdzenia co sie dzieje i obecnie sciany zostaly osuszone, ale zrobili drenaze i czekaja na jesien i opady, zeby sprawdzic jakie bylo zrodlo tej wilgoci zeby je zabepieczyc.... brzmi sensownie .... ale tez sie zastanawiam nad tym jak to rozwiaza, bo osiedle mi sie bardzo podoba ....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Duże pytanie na temat tego co się tam dzieje, skoro na 2 ETAPIE zostało jeszcze tak dużo mieszkań na sprzedaż???
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0


My tez z mezem poprosilismy o jakies dane architektoniczne, czekamy 3 tydzien i cisza. Chyba beda zwodzic w nieskonczonosc, no ale skoro juz tam widac zacieki w garazach i raz juz poprawiali izolacje odkopujac cala elewacje, to moze nie ma sie czemu dziwic.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mieszkania ladne, blisko centrum, cena moze byc. Ale na milosc boska, dom pomiedzy zakorkowana droga przelotowa, a mokradlami z woda po kostki i kolejka pkm/towarowa trabiaca za kazdym razem i w nocy przy zblizaniu sie do stacji, serio!? Jak oni zalatwili pozwolenie!?
Ostatecznie zniechecila nas prawie polowa stojacych mieszkan na sprzedaz, a to juz pol roku po zakonczeniu budowy.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mieszkamy w pierwszym etapie ponad rok . Kolejka nie trąbi za każdym razem jest bardzo cicha. A nawet uważam kolejkę jako plus łatwo dostać sie na lotnisko lub w inne miejsca . Bagna ? Biegam tu i spaceruje regularnie piękna okolica . Od strony sopockiej są dwie sypialnie. W nocy śpimy przy otwartych oknach nie jest to ruchliwa Wielkopolska, nie przesadzajmy . Łatwo dojechać do Sopotu , obwodnicy, centrum Gdyni. Z tego co wiem w drugim etapie pozostały pojedyncze mieszkania
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry