Widok

Bricomarche w Szperku to jedna wielka pomyłka

Bricomarche w Szperku ,obsługa skandaliczna ,kupiłam szlifierkę chciałam ,żeby mi sprawdzono sprzęt ,sprzedawca powiedział ze mogę sprawdzić na spokojnie w domu jak będzie coś nie tak to mogę przynieść i wymienią.Szlifierkę kupiłam na prezent .na 6 dzień od zakupu zaniosłam do zwrotu bo okazało się ze nie działa ,kiedy obdarowany chciał sprawdzić,pani kierownik powiedziała że sprzętu używanego nie wymieniają ,i nie docierało do pani ,że sprzęt nie był używany tylko próbowaliśmy go włączyć.Jedynie mogą przyjąc do reklamacji do naprawy.Nie po to kupuję nowy sprzęt ,żeby mieć naprawiany .

wypowiedź zmoderowana ( 2018-06-27 08:47:52)

Moja ocena
obsługa: -
 
oferta: -
 
jakość asortymentu: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Podzielam opinie - w lutym kupiłem baterie wannową , w lipcu zaczęła się psuć , grzybek wyłączający prysznic blokuje się i nie opada.Zawiozłem baterie do reklamacji . Pani mi ją zabrała i oświadczyła że w ciągu dwóch tygodni otrzymam telefon . Mijają dwa tygodnie i co ? nic - cisza.Teoretycznie jestem w łazience i ubikacji bez wody . Normalne jest że wykręcając baterie musiałem zakręcić wode . To trwa już ponad dwa tygodnie . Masakra
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0


Andrzeju ale tyle trwa reklamacja :) Zgodnie z prawem sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej reklamacji. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz odpowidzi uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, na Twoją korzyść.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry