Re: Buty szosowe
nie rozumiem Waszego podejścia - i to zarówno "Waszego - sprzedawców" jak i "Waszego - klientów".
Sklepy stacjonarne mogą konkurować ze sklepami internetowymi - bo ceny zakupów mają...
rozwiń
nie rozumiem Waszego podejścia - i to zarówno "Waszego - sprzedawców" jak i "Waszego - klientów".
Sklepy stacjonarne mogą konkurować ze sklepami internetowymi - bo ceny zakupów mają podobne, i nie rozumiem obrażania się sprzedawcy - wystarczy obniżyć marżę do tych kilka% dla klienta który może coś przymierzyć u Was i u Was zostawić pieniążki..
wystarczy pogadać z klientem - ja tam pytam od razu czy mamy szansę zbliżyć się do cen z internetu - i nie chodzi o to żeby było taniej czy tyle co w najtańszym - cena może być nieco wyższa, ale plusem jest dostępnośc na miejscu..
Na szczęście narazie spotykałem się racej z pozytywnymi odpowiedziami, lub np propozycjami gratisów które miały mi osłodzić przepłacenie (bo zakup w kijowej cenie).
Tak więc drodzy sprzedawcy - więcej luzu i próby wciągnięcia klienta do Waszego sklepu..
Tak więc drodzy klienci - przestańcie ukrywać swój zamiar zakupu w necie, raczej powiedzcie o tym otwarcie i zapytajcie czy da rade coś z cenami zrobić..
zobacz wątek