Widok

Całkowity brak kontaktu

Od dwóch tygodni próbujemy się skontaktować i umówić wizytę. Bez szans.
Rozumiemy, że sam lekarz może być bardzo zajęty, bo ma dużo pacjentów. Super. Ale jak chce się prowadzić działalność gospodarczą to trzeba ogarnąć proces kontaktu z potencjalnymi klientami. Organizacja sekretariatu nie kosztuje milionów. Nikt nie chce w ciemno brać urlopu i liczyć, że może się uda a może nie.

I w XXI wieku wypada mieć stronę internetową i jakiś kontakt mailowy.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: -
 
jakość usług: 1
 
podejście do zwierząt: -
 
pomoc merytoryczna: -
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

weterynarz nie odbiera telefonu....ale naprawdę wart pójścia. Nie ma u niego umawianych wizyt. Decyduje kolejka w poczekalni.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dobry fachowiec nie reklamuje się . Bo i po co.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nikt Ci nie kaze chodzic do tego weterynarza, jest ich dość, skoro masz zarzuty proponuje zmienić gabinet, no i wypadało by się podpisac...ale może lepiej nie bo może doktor się obrazi....?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry