Widok

Celowe wprowadzanie w błąd klientów, naruszanie praw konsumentów

Witam, chce przestrzec wszystkich przed cwaniactwem Energii i Jej pracowników. 24 sierpnia br. w salonie w Leclercu w punkcie Energii poprosiłam o umowę cesji aby przepisać rozliczenia za energię na córkę. Formalnie moja umowa traci ważność, córka staje się nowym klientem Energii. Nie ma cesje, jest nowa umowa. W tej sytuacji zależało nam na utrzymaniu tych samych lub zbliżonych warunków umowy, co jasne zakomunikowałyśmy pracownikowi Energii. Moja „stara” umowa była na czas nieokreślony i taką umowę otrzymałyśmy. Po wnikliwym przeczytaniu umowy w domu okazało się ze umowa wprawdzie jest na czas nieokreślony, ale zawiera klauzulę lojalnościową premium, która wiąże się z utrzymaniem stałych cen na 3 lata. Mamy stałe ceny - wyższe od dotychczasowych i umowę na 3 lata. Nie dopytałam na miejscu o stawki, to fakt, byłam przekonana, że umowa będzie taka sama-mój błąd. Natomiast ze strony pracownika Energii nie otrzymałam żadnej informacji o dostępnych ofertach i klauzuli lojalnościowej w nowej umowie. Umowy zawartej w salonie nie można wypowiedzieć w ciągu 14 dni. za rezygnację z umowy płaci się kary przez cały okres jej trwania. Sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta.
Moja ocena
obsługa: -
 
asortyment: -
 
jakość usług: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Podpisałem umowę w Lipcu też zostałem świadomie wprowadzony w błąd przez pracownika Energi Panią Golińską oddział Gdańsk Galeria Przymorze. Rzecznik praw konsumenta w Polsce to strata czasu. Proszę próbować w Departamencie Rozwoju Rynków I Sprawa Konsumenckich jest przy urzędzie Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich Koordynator do spraw negocjacji. Ja walczę z nimi regularnie nie chodzi o kasę, ale o przyzwoitość i uczciwość. Może załóżmy stronę na Fc Energa złodzieje i każdy będzie tam opisywał swój problem? W grupie siła:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A po co "walczysz" , pozegnaj badziewiakow I tyle,
Sa inni operatorzy na rynku z ktorymi mozna zawrzec umowe
Na sprzedaz pradu, ( ze znanych nawet PGNIG)
Nie chce mi sie opisywac moich przejsc z badziewiakami.
Wlasnie dzis wybieram sie do nich aby wypowiedziec umowe.
Czasy monopolu juz sie skonczyly.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry