Aveo (Kalos) 1.4 SE
Iłowa Żagańska. Co do finansów. Największy wydatek to: po 60000 km wymiana rozrządu koszt (serwis 2,3 tys) koszty przeglądów to ok 450 do 600 zł. Wyposarzenie auta nie odbiega zasadniczo od aut...
rozwiń
Iłowa Żagańska. Co do finansów. Największy wydatek to: po 60000 km wymiana rozrządu koszt (serwis 2,3 tys) koszty przeglądów to ok 450 do 600 zł. Wyposarzenie auta nie odbiega zasadniczo od aut produkowanych obecnie a napiszę, że im mniej elektroniki tym spokojna głowa w przypadku usterki, a te mi osobiście nie przytrafiły się wogóle (no może po faktem zatrzasnięcia się zamków w całym aucie przy właczonym silniku, ale temperatura była -22). Elektryka praktycznie działa niezawodnie, zawieszenie również, ale w zależności gdzie sie jeżdzi warto wymienić lub skontrolować amortyzatory, auto jest w tedy nadczyłe przy skrętach i szybkiej (raczej nieekonomicznej jeździe). Wada jaka narzuciła mi się po 4 latach ekspolatacji Aveo (kalos) to ogumienie. Standartowe należy wymienić bezwzględnie po przejechaniu 50tys. traci swoje parametry, koszt nowych gumiaków to 1100zł i tu napiszę warto. natomiast nie warto pchać się po 2-3 latach jazdy w alusy ponieważ przyzwyczajeni do wysokiego zawieszenia i dobrej amortyzacji możemy miec kłopoty z miejskimi dziurami (a to koszty). Podsumowując Aveo to nie maybach, ale przy normalnym uzytkowaniu auto daje poczucie bezpieczeństwa i elegancji. Ma wdzięk.
zobacz wątek